Er det hemmelig????

Jeg har fortalt det til sjefen, verneombudet og en til på jobb, bestevenninna og en kusine/bestevenninne..
Ellers venter vi med resten, selv om jeg tror noen skjønner det siden jeg er så unnvikende når vi snakker om hvorfor jeg er sykemeldt :-S

har fortalt det til alle mine nære.. Ikke facebook offisielt :)

Her vet alle det. Ikke hemmelig lengre:)

Her er det hemmelig. Sist fikk familien vite det samme dag jeg testet positivt, men da var det litt spesielle omstendigheter. Nå tenker vi å vente til etter vi har vært på tidlig UL i uke 9 ca. Nære venner får vell vite det etter uke 12 og resten etter ord.UL slik som sist.

Vi fortalte det i helga til min manns foreldre, min far og mine søsken (9 uker). Til mamma fortalte jeg det allerede i uke 7. Jeg har også valgt å si det til sjefen da jeg ble sykemeldt i 50 % i uke 6. Men tror dere ikke den frekkingen sitter og hinter til mine kolleger at jeg er gravid?! I går mente han å bestille kake til min siste dag på jobb på onsdag. Og da sa han: "Ja du klarer vel kanskje ikke spise krem i din tilstand"

Familien og våre nærmeste venner vet det, pluss at jeg har sagt i fra på jobben. Har vært vanskelig å skjule fordi jeg er så dårlig.
Resten venter vi med til rundt påsketider, tenker jeg.Har UL i morgen, og det gleder jeg meg til. Håper å se et sterkt hjerte slå <3
Jeg er nå mellom 7 og 8 uker på vei.

Back
Topp