Er det hemmelig????

Tussen80

Elsker forumet
det lurer jeg lurer på er om dere har fortalt om graviditeten til mange?

Jeg har ikke sagt det til noen. Ikke mamma engang! Har så lyst til å ringe men så vil jeg vente også.. litt gøy å ha en hemmelighet bare med sambo. Og det blir jo fryktelig lang ventetid for kommende besteforeldre om vi sier det alt nå...

Men tror jeg sprekker etterhvert altså:)

Har fortalt det til ei i klassen min og beste venninna mi som bor langt borte.. Men ellers ønsker mannen min at vi skal holde det hemmelig. Føler for å fortelle ALLE om det nå! :P Det er pining å gå å skulle holde noe sånt for en selv!.. Pluss at mannen min er på sjøen nå, så det er bare meg om det akkurat nå...

Jeg er 7+4 og alle de nærmeste vet det nå :) 
Hvis alt er vel på ul igjen på fredag, var for snart to uker siden og fikk se et lite hjerte slå, og det er ingenting som tilsier at noe galt skal ha skjedd heldigvis, men vi venter til vi har sett den lille i magen en gang til på fredag, er jo da 8+1, så forteller vi resten av verden om vår store bittelille nyhet :)

Så herlig Rugekasse! :-)
Kjekt å kunne dele dette med de nærmeste.. Jeg holder på å sprekke jeg :P 
Det er førstemann som er under produksjon nå.. 

Vi holder det hemmelig enn så lenge. Vil som samme grunn som deg holde det for oss selv så bare jeg og kjæresten har en hemmlighet sammen. Med forjemann fikk alle vite det så tidlig, så vi vil gjøre det anderledes denne gangen. Synes også at graviditeten for andre blir så lang om di får vite det så tidlig. Så ønsker egentlig å holde det skjult til uke 10-12, eller tidligst uke 9..:-) er 7 uker i morgen.

Jeg har fortalt det til 1 venninne. :) Trengte så absolutt en å prate med det om, utenom samboeren. :) Er helt tortur å skjule det! hehe..
Sliter litt på arbeidsplassen, jeg som normalt bare hadde en tissepause i løpet av arbeidsdagen, var i dag oppi HELE 7 GANGER!
Utrolig nok har ingen kommentert det ennå. =P

skal forsøke å holde det så hemmelig så lenge som mulig. Sist var vi gjennom prøverør og følte svangerskapet ble verdens lengste..

Familien og mine nærmeste venner visste at jeg skulle ha et nytt ivf forsøk, så da var de selvfølgelig nysgjerrige på resultatet også. Så her vet alle i min nærmeste omkrets det.

Siden jeg ble innlagt forrige uke pga cysta som sprakk, fortalte jeg det til mamma. Hun var engstelig for meg og fortalte det til min søster og 2av brødrene mine. Så her vet noen det allerede, mn var ikke slik jeg ønsket å fortelle det. Hade planlagt å skrive storesøster på en body til snuppa. Så nå venteer vi til fredag og ul-kontroll for å fortelle resten av de nærmeste og jobb.

Havets fru, ja det er godt å ha fortalt det :) 
Min familie fikk vite det nå i helga, og det ble veldig godt tatt imot, men selvsagt er det ingen som gaper like mye som når vi fikk første da :D De har jo regnet med at det skulle komme et vidunder til etterhvert... 

Høres litt ensomt ut å ikke kunne fortelle det til de nærmeste når mannen din er borte! Men, brått er nyheten ute :D 

Her er det kun noen få venninner som vet det, ikke så lett å holde det skjult når de har fortalt med at de er gravide :P
Men ellers så trur jeg at vi venter til vi er 12 uker på vei

Påskeferien kan ikke komme fort nok! Satser på å holde oss til da hvertfall:-)
Imponert over de som holder seg 12++ uker! :D

Her vet mange det, har vært sykemeldt i snart to måneder. Gidder ikke å juge, men sier det ikke rett ut enda;) Er 10 uker på onsdagen:) Har UL igjen når jeg er 11 uker, og da sier vi det til de som ikke vet det hvis alt er bra:)

jeg er 5 uker og nærmeste familie og etpar venninner har fått vite det. jeg klarer ikke å holde munn :-O

Tussen80 skrev:
det lurer jeg lurer på er om dere har fortalt om graviditeten til mange?

Jeg har ikke sagt det til noen. Ikke mamma engang! Har så lyst til å ringe men så vil jeg vente også.. litt gøy å ha en hemmelighet bare med sambo. Og det blir jo fryktelig lang ventetid for kommende besteforeldre om vi sier det alt nå...

Men tror jeg sprekker etterhvert altså:)

Helt det samme her: ) Kjempekoselig å ha en liten hemmelighet i magen! Jeg bor på en annen kant av landet enn familien min, men til helgen skal alle treffes, så da skal de få vite det. Jeg er da 9+2/3, så egentlig syns jeg at jeg har vært flink til å holde tett. Men jeg skal ikke informere noen andre før jeg har vært på første kontroll i uke 12.

Her vet "alle" (familie og venner) dem som bor der jeg kommer fra om det, men her vi bor er det INGEN som vet!:D Det skal være hemmelig for svigers frem til 1. april, så forteller det ikke til andre som kan sladre til de... 

Nå har jo ikke jeg visst det så lenge og er jo bare 5 uker på vei men tror nok mamma må få vite snart.. og det er vanskelig å late som ingenting når venner forteller at de er gravide ja..:)
har faktisk et par på jobb som er gravide og jeg forsnakker meg nesten hele tida.. hehe...

Sist jeg var gravid klarte jeg faktisk å holde meg til ca uke 12.. var bare noen få som visste det før den tid :)

Foreldrene våre vet det ikke. Kun 3 nærmeste vennepar som vet det :) (pluss et par fra mitt tidligere terminforum)

forrige gang, fekk foreldra mine, svigers og søskena på begge sider vete det i veke 8. Uten om dei var det hemmleg fram til veke 18, og me hadde våre på ultralyd. Tenkte å sei ifra tidligare på jobb denne gangen, og reknar med svigers får vete det i kveld, sia me ikkje veit kortid me møte dei nestegang.. 

Mine to beste venninner som selv har barn (og som har vært en enorm støtte for meg gjennom spontanabortene) har jeg fortalt det til :)

Vi forteller det til familien i påskeferien. Da er jeg ca. 12 uker på vei :)

Resten av venninner/venner og kjente må vente lenger! De får vite det når det ikke er mulig å skjule magen lenger ;)

Back
Topp