Er det heeelt feil??

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
og starte opp med smokk igjen, 3 år gammel, etter 14 dager uten? [8D][8D]

Og ja, det er ett retorisk spørsmål, jeg vet vel egentlig svaret, men så mye vanskeligere hun er blitt og legge frister det noe ekstremt og la henne finne det smokken jeg fant i ett skap her om dagen. [:-][8D]

jeg ville ikke gjort det hvertfall! Men skjønner det er fristende da [:)]

ja, det er feil. da er du dum synes jeg

ORIGINAL: Snikesnuppa

Det er nok ikke smokken som gjør at hun er vanskelig NÅ, etter 14 dager... smokken "skal" være glemt da. Så jeg ville ikke gitt den tilbake [8D] Men den smaker nok ikke like godt for henne nå uansett.

Nei, det er vel ikke sikkert det hadde endret noe om hun fikk den igjen nå. [:-][8D] Men de kveldene hun er skikkelig trøtt hadde hun nok funnet roen og sovnet mye fortere med smokken. Eller, som sagt, kanskje ikke nå lenger. [8D]

Men hun spør faktisk etter den enkelte kvelder fortsatt. [:-]

ORIGINAL: 3xS

ja, det er feil. da er du dum synes jeg

Som sagt var det ett retorisk spørsmål. [;)] Jeg ville trodd det fremgikk rimelig tydelig at jeg ikke har planer om det selv om det hadde vært fristende enkelte kvelder. Men det er mye som er fristende som man ikke gjør. [8D]

Hm....... skjønner veldig godt at du er fristet, men tror jeg ville tatt kampen hvis jeg var deg. Ikke lett å si med sikkerhet- ser mye enklere ut utenifra enn når man står midt oppi det!

ORIGINAL: Chinchilla

Hm....... skjønner veldig godt at du er fristet, men tror jeg ville tatt kampen hvis jeg var deg. Ikke lett å si med sikkerhet- ser mye enklere ut utenifra enn når man står midt oppi det!

Jada, vi gir ikke etter nå etter 14 dagers kamp altså. [8D] Men jo, fristelsen er stor i ny og ne alikevel. [8D]

Back
Topp