Er det håp?

Jeg hadde det likt i desember. Jeg synes økningen var trengere enn med de to andre, men jeg kunne se en dobbling annenhver dag frem til 4+3, da stagnerte det helt. Jeg fikk store smerter 4+5 og blødningen startet natten 4+6❤️

Det kan se slik ut :oops: hvilken batch et det?
Her er min dårlige

Vis vedlegget 424688
Samme som deg.
Har to esker av den. Har vært tilfeldig hvilken jeg har tatt av da jeg har blandet dem. Det varierer hvor dårlige de er, men jevnt over blir det rar strek. Men de er absolutt tolket som positive ja! :hilarious: Har dobbelsjekket med bp og clearblue tidlig,

Fortsetter her jeg :bag:

Dagens test er lik de forrige, dette kan umulig gå rette veien.

Er det noen her som har opplevd det samme? Hvor lang tid tok det før du begynte å blø. Sist jeg gikk gjennom dette kom blødningen rundt 6+5, men da ble testene sterkere enn dette. Jeg ønsker ikke å vente så lenge igjen:sorry:

Nederste fra i dag
Det er dårlige batcher ute å går på make sure sine tester nå. Kanskje du har dårlige batcher?

Fortsetter her jeg :bag:

Dagens test er lik de forrige, dette kan umulig gå rette veien.

Er det noen her som har opplevd det samme? Hvor lang tid tok det før du begynte å blø. Sist jeg gikk gjennom dette kom blødningen rundt 6+5, men da ble testene sterkere enn dette. Jeg ønsker ikke å vente så lenge igjen:sorry:

Nederste fra i dag
Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om hcg måling med en dag mellomrom hos fastlege, på den måten får du vite hva som faktisk skjer.

Da jeg ble uplanlagt gravid i høst så steg det bra i starten, før det etterhvert var like tester i ei uke omtrent. Ba derfor om hcg måling hos lege. Jeg mistet den gangen, og det gikk lang tid før blødningen startet desverre. Jeg har mistet alt for mange ganger før denne gangen og har heller ikke opplevd at det tok så lang tid. Det var den kjipe erfaringen min :wacky:

Jeg håper dette ikke er tilfelle hos deg og at du kanskje bare har den batchen som er dårlig akkurat nå:Heartred

Her er mine dårlig også, samme nr jo . Kan man klage noe sted :bag:
Jeg klaget til Fertil.no, det er visst deres merke. De takket veldig for tilbakemelding og ville vite hvor jeg hadde kjøpt den. Det var også den batchen de selv sender ut nå, men de får ny om 2 uker.
Jeg fant en annen batch på spar, så heldigvis er den ikke overalt. :)

Jeg klaget til Fertil.no, det er visst deres merke. De takket veldig for tilbakemelding og ville vite hvor jeg hadde kjøpt den. Det var også den batchen de selv sender ut nå, men de får ny om 2 uker.
Jeg fant en annen batch på spar, så heldigvis er den ikke overalt. :)
Så bra sendte Mail i går selv :bag:

Hvor sender man Mail for å klage?
Sendte på make sure sin side , står det kontakt oss . Jeg tenker at kanskje mange som eventuelt får feil , dropper å kontakte leverandør . Jeg pleier jo å være en av de selv som bare kjøper ny osv . Fikk raskt og hyggelig svar tilbake :)

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp