Jeg hadde det likt i desember. Jeg synes økningen var trengere enn med de to andre, men jeg kunne se en dobbling annenhver dag frem til 4+3, da stagnerte det helt. Jeg fikk store smerter 4+5 og blødningen startet natten 4+6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fin strek der! Make sure har en veldig dårlig batch ute, kan godt hende det var den du testet med tidligere.
Tror jeg også er offer for dårlig batchDet merka jeg på mine tester
Samme som deg.
Det er dårlige batcher ute å går på make sure sine tester nå. Kanskje du har dårlige batcher?Fortsetter her jeg
Dagens test er lik de forrige, dette kan umulig gå rette veien.
Er det noen her som har opplevd det samme? Hvor lang tid tok det før du begynte å blø. Sist jeg gikk gjennom dette kom blødningen rundt 6+5, men da ble testene sterkere enn dette. Jeg ønsker ikke å vente så lenge igjen
Nederste fra i dag
Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om hcg måling med en dag mellomrom hos fastlege, på den måten får du vite hva som faktisk skjer.Fortsetter her jeg
Dagens test er lik de forrige, dette kan umulig gå rette veien.
Er det noen her som har opplevd det samme? Hvor lang tid tok det før du begynte å blø. Sist jeg gikk gjennom dette kom blødningen rundt 6+5, men da ble testene sterkere enn dette. Jeg ønsker ikke å vente så lenge igjen
Nederste fra i dag
Her er mine dårlig også, samme nr jo . Kan man klage noe sted
Jeg klaget til Fertil.no, det er visst deres merke. De takket veldig for tilbakemelding og ville vite hvor jeg hadde kjøpt den. Det var også den batchen de selv sender ut nå, men de får ny om 2 uker.Her er mine dårlig også, samme nr jo . Kan man klage noe sted
Så bra sendte Mail i går selvJeg klaget til Fertil.no, det er visst deres merke. De takket veldig for tilbakemelding og ville vite hvor jeg hadde kjøpt den. Det var også den batchen de selv sender ut nå, men de får ny om 2 uker.
Jeg fant en annen batch på spar, så heldigvis er den ikke overalt.
Samme her! Ble så skuffet at når jeg endelig ble gravid så skulle jeg bli utsatt for dritt-tester!! Håper det kun er denne batchen, så vi ikke opplever det igjenVis vedlegget 424850
Opplevde mye usikkerhet i desember knyttet til Make sure- ser vi har samme batch.
Hvor sender man Mail for å klage?Så bra sendte Mail i går selv
Sykt kjipt og skal nesten ikke være muligSamme her! Ble så skuffet at når jeg endelig ble gravid så skulle jeg bli utsatt for dritt-tester!! Håper det kun er denne batchen, så vi ikke opplever det igjen
Sendte på make sure sin side , står det kontakt oss . Jeg tenker at kanskje mange som eventuelt får feil , dropper å kontakte leverandør . Jeg pleier jo å være en av de selv som bare kjøper ny osv . Fikk raskt og hyggelig svar tilbakeHvor sender man Mail for å klage?
Jeg sendte til samme sted som @Cowgirl, fertil.noHvor sender man Mail for å klage?