Er det håp

Sniker. Men er faktisk helt enig. Ja det er mange bekymringer første tiden, selv er jeg i overkant bekymra generelt sett. Hypokonderlegen Ingvard Wilhelmsen er helt genial! Har selv vært på foredrag med han og burde gått i samtale med han jevnlig :hilarious: Mange tenker noe negativt ifm ordet hypokonder, men hvorfor det? Går man rundt og er bekymra selvom ingenting tilsier at noe er galt burde man jo få hjelp. Helt supert tips spør du meg. Alle som sliter med sånne tanker burde få hjelp og riktige verktøy for å komme seg ut av det. Det er bare drit vondt å gå rundt med bekymringer. Tenker de fleste som gjør det hadde hatt godt av hjelp fra en som kan sakene sine ❤️
Det er godt mulig hypokonderlegen har bra verktøy, og som en av de som bekymrer seg unødvendig, ser jeg helt klart at det kan være bra med noen «ta deg sammen»-tips av og til, men det er noe med formen på dem. Og særlig i en situasjon hvor det er noen som faktisk holder på å miste.

Det er godt mulig hypokonderlegen har bra verktøy, og som en av de som bekymrer seg unødvendig, ser jeg helt klart at det kan være bra med noen «ta deg sammen»-tips av og til, men det er noe med formen på dem. Og særlig i en situasjon hvor det er noen som faktisk holder på å miste.

Ja det skjønner jeg og er enig i. Kan se at måten ho skrev det på var litt hard. Men jeg håper og tror det ikke var ment sånn. Noen er helt håpløse å understreke tonefall i tekst. Men tror det helt oppriktig var ment som et godt tips :)

Back
Topp