Er det håp

Bkno0315792

Andre møte med forumet
Tok en clerbelue 6 januar som viste 2- 3 uker , fikk veldig vondt i magen forrgie uke og var hos legen og tok 3 blodprøver annehver dag først 1300 , 1400 og 1500 . Var på ul i dag og hørte hjertelyd , han mente den var litt svakere enn normalt . Han målte meg til 6+1 . Er veldig bekymret da jeg har mistet før

Er ikke 6+1 akkurat når hjertelyd kan høres da? Det finnes uendelige mengder historier her med folk som har fått beskjed om at noe ser lite ut eller lignende så tidlig og vips på neste kontroll ser alt bedre ut. Jeg skjønner jo at du blir bekymret, særlig når HCG steg så lite i forrige uke, men det er vanskelig å si annet enn at du burde vente noen dager og ta en ny kontroll. Jeg har også mistet og kjenner veldig godt igjen frykten for at det skal gå galt igjen. Masse lykke til! ❤️

Tok en clerbelue 6 januar som viste 2- 3 uker , fikk veldig vondt i magen forrgie uke og var hos legen og tok 3 blodprøver annehver dag først 1300 , 1400 og 1500 . Var på ul i dag og hørte hjertelyd , han mente den var litt svakere enn normalt . Han målte meg til 6+1 . Er veldig bekymret da jeg har mistet før

Hvis du 6 januar fikk 2-3 så vil jo det være riktig at du er 6+1 nå, hva var feilen der? Du hører hjertelyd, du har HcG stigning hva i all verden skal til for å trygge deg da? Det er ingen her inne som kan klare det. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å søke opp hypokonderlegen på youtube. Alle burde hatt en samtale med han i løpet av livet. Og du som er så bekymret for noe du ikke kan gjøre noe med, du burde hvertfall.

Beklager hvis dette var for strengt.

Hvis du 6 januar fikk 2-3 så vil jo det være riktig at du er 6+1 nå, hva var feilen der? Du hører hjertelyd, du har HcG stigning hva i all verden skal til for å trygge deg da? Det er ingen her inne som kan klare det. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å søke opp hypokonderlegen på youtube. Alle burde hatt en samtale med han i løpet av livet. Og du som er så bekymret for noe du ikke kan gjøre noe med, du burde hvertfall.

Alle som har mistet vet hvor ulidelig lang og usikker tiden i starten av svangerskapet føles. Da tolkes alt og man er livredd for at det skal gå galt igjen.
Syns du kan spare deg for slike idiotiske hypokonderlege-svar. Og heller lese et ukeblad om du blir provosert av innlegg som dette.

Sender trådstarter en klem:happy: Håper alt er som det skal med lille spiren :smiley-angelic001

Nå er vi her inne for og støtte hverandre, og både prøvene og og ul legen var usikker. Nå dem første ukene vil det være mye usikkerhet for oss alle, og da skal man få lov til oh dele sine bekymringer. Jeg har selv hatt en BO, hvet om flere som har hatt MA,SA.
Du kunne spart deg for og be om og kontakte hypokonderlegen synes nå jeg.
Håper alle som har behov for det og poste innlegg

Alle som har mistet vet hvor ulidelig lang og usikker tiden i starten av svangerskapet føles. Da tolkes alt og man er livredd for at det skal gå galt igjen.
Syns du kan spare deg for slike idiotiske hypokonderlege-svar. Og heller lese et ukeblad om du blir provosert av innlegg som dette.

Sender trådstarter en klem:happy: Håper alt er som det skal med lille spiren :smiley-angelic001

Jeg har mistet selv og vet veldig godt følelsen. Jeg vet også at hypokonder legen hjelper mange som går rundt å bekymrer seg over ting man ikke kan gjøre noe med. Søk han opp du også eller gå på et seminar med han. Tror ingen har noe vondt å si om han sin måte å forklare på, eneste du henger deg opp i nå er at han kalles «hypokonder legen». Du forbinder det med noe negativt og det er det ikke. Og sende varme klemmer hjelper absolutt ingenting, det er bare midlertidig oppmerksomhet. Hypokonderlegen kan gi verktøyet for å komme ut av de vonde tankene man ikke kan gjøre noe med.

Og fra det ene til det andre, hun spør «er det håp», selvfølgelig! Alt tilsier jo at det er håp! Jeg pakker det ikke inn. Hun er bekymret uten grunn og det kan hun høre. Trenger ikke være negativt engang. Du tolker det negativt. Kanskje måten jeg skriver på, det kan jeg sikkert bli bedre på.

Jeg forstår godt at du er bekymret. Håper det går bra til tross for tiltagende blødning :Heartred

Mistet så ikj
Jeg har mistet selv og vet veldig godt følelsen. Jeg vet også at hypokonder legen hjelper mange som går rundt å bekymrer seg over ting man ikke kan gjøre noe med. Søk han opp du også eller gå på et seminar med han. Tror ingen har noe vondt å si om han sin måte å forklare på, eneste du henger deg opp i nå er at han kalles «hypokonder legen». Du forbinder det med noe negativt og det er det ikke. Og sende varme klemmer hjelper absolutt ingenting, det er bare midlertidig oppmerksomhet. Hypokonderlegen kan gi verktøyet for å komme ut av de vonde tankene man ikke kan gjøre noe med.

Og fra det ene til det andre, hun spør «er det håp», selvfølgelig! Alt tilsier jo at det er håp! Jeg pakker det ikke inn. Hun er bekymret uten grunn og det kan hun høre. Trenger ikke være negativt engang. Du tolker det negativt. Kanskje måten jeg skriver på, det kan jeg sikkert bli bedre på.
mistet vertfall , selv om alt håp var der

Sniker. Men er faktisk helt enig. Ja det er mange bekymringer første tiden, selv er jeg i overkant bekymra generelt sett. Hypokonderlegen Ingvard Wilhelmsen er helt genial! Har selv vært på foredrag med han og burde gått i samtale med han jevnlig :hilarious: Mange tenker noe negativt ifm ordet hypokonder, men hvorfor det? Går man rundt og er bekymra selvom ingenting tilsier at noe er galt burde man jo få hjelp. Helt supert tips spør du meg. Alle som sliter med sånne tanker burde få hjelp og riktige verktøy for å komme seg ut av det. Det er bare drit vondt å gå rundt med bekymringer. Tenker de fleste som gjør det hadde hatt godt av hjelp fra en som kan sakene sine ❤️

Så slemt!

veldig trist å høre det ikke gikk veien... jeg tenkte det først når du skrev innlegget at det her ender nok i spontanabort. Hadde en lignende erfaring slik. Lav hcg stigning tidlig og lav hjertefrekvens, men tenkte det var unødvendig å kommentere negativt, så jeg lar være hvis det ikke er noe positivt. Synes ikke noen ting om å skrive disse kommentarene om «hypokonderlegen». Her hadde du en tydelig grunn til hvorfor du bekymret deg, og når du ser utfallet er det ikke vanskelig å tenke seg hvorfor du var urolig.... sender deg masse varme tanker og klemmer, vet det er fryktelig å miste❤️

Back
Topp