Er det håp?

Rose123

Flørter med forumet
Jeg var på ul i dag og legen fant ikke hjerteaktivitet, fosteret var også litt lite, halvparten av hva det burde være.
Tok blodprøve for å måle hcg, skal tilbake på mandag for en hcg måling til og tors for ul.
Er det flere som har erfaring med dette? Har det gått bra likevel? Har man funnet hjerteaktivitet senere?
Er veldig bekymret da jeg måtte abortere i april pga null hjerte aktivitet.
Ønsker oss veldig et barn selv om vi er "litt eldre" ;-)

Hvor mange uker er du? Litt lettere å svare da..
Håper du får positivt svar til uken :)

Jeg er i uke 7, trodde jeg var i uke 8 men ble helt satt ut da han ikke fant liv så glemte å spørre skikkelig :(

Jeg fikk beskjed på ul i uke 6/7 at jeg ikke måtte bli redd om de ikke så noe osv fordi det ennå var tidlig. Vi var veldig heldig å så et bankende hjerte, etter flere år som prøvere.. Så utifra det vil jeg tro det er håp :)
Krysser fingrene for at det går veien for dere! Del gjerne hvordan det går neste uke.. :)

Jeg fikk beskjed på ul i uke 6/7 at jeg ikke måtte bli redd om de ikke så noe osv fordi det ennå var tidlig. Vi var veldig heldig å så et bankende hjerte, etter flere år som prøvere.. Så utifra det vil jeg tro det er håp :)
Krysser fingrene for at det går veien for dere! Del gjerne hvordan det går neste uke.. :)

Takk Håpefull :)

Jeg kom på ul og trodde jeg var i uke 7, de fant ikke noe hjerteslag og fosteret tilsvarte bare uke 5. Fikk ny time 3 uker senere og da var det hjerteslag og ei lita reke på 2.5cm ;) Hadde tydeligvis bomma på noen utregninger noe sted :p

Nå er hun 2 år! :D

Jeg kom på ul og trodde jeg var i uke 7, de fant ikke noe hjerteslag og fosteret tilsvarte bare uke 5. Fikk ny time 3 uker senere og da var det hjerteslag og ei lita reke på 2.5cm ;) Hadde tydeligvis bomma på noen utregninger noe sted :p

Nå er hun 2 år! :D

Oj så hyggelig da :)
Da er det bare å håpe (selv om jeg har ikke stort håp da jeg er 44 :p)
Takk for at du delte dette med meg :)

Jeg har hørt at uke 7 fortsatt kan være litt tidlig og finne hjertelyd, og det er også mulig å være litt kortere på vei enn man trodde. Det beste er om du får tatt blodprøver hos legen for å se om hcg er stigende eller synkende. Krysser fingrene for deg ;)

Jeg har hørt at uke 7 fortsatt kan være litt tidlig og finne hjertelyd, og det er også mulig å være litt kortere på vei enn man trodde. Det beste er om du får tatt blodprøver hos legen for å se om hcg er stigende eller synkende. Krysser fingrene for deg ;)

Takk Vennessiela :)
Håper alt ordner seg for deg også :)

Har ikke vært borti lignende selv, men har hørt/lest om mange i lignende situasjon -og det har gått bra! ;)
Krysser fingrene for dere og håper på et bankende hjerte! :)

Har ikke vært borti lignende selv, men har hørt/lest om mange i lignende situasjon -og det har gått bra! ;)
Krysser fingrene for dere og håper på et bankende hjerte! :)
Signerer denne. Masse lykke til!!

Hvert borti lignende selv med snuppa, bra du får HCG prøver og håper det bare stiger som den skal :D

Her mente legen jeg var kortere på vei enn jeg egentlig var, senere tidlig ul og oul derimot stemte mer med mine kalkulasjoner så noen ganger kan det også være litt dårlig ul maskin.

Back
Topp