er det greit

turbo trash

Forumet er livet
er det ok at en mann på 22 er sammen med en på 15 (tiendeklassing)?

Nei, nei, og mer nei...

det kommer jo heilt ann på kem som ser på det..

Syns nok ikke det, nei.

Aldersforskjellen er ikke så stor hvis man tenker frem i tid. Det er ikke så uvanlig at noen på 32 er sammen med noen på 25, men... når de er 15, så syns jeg det blir for stor aldersforskjell.

Jeg synes ikke det iallefall! Er litt drøyt altså!

Synes vel ikke noe om det. Hadde nok blitt fortvivlet hvis min datter på 15 hadde en kjæreste som var 23..

Har ikke noe med de få årene, heller at hun er under den seksuelle lavalder. Min datter på 19 har ei jevngammel venninne som er sammen med ei på 42 år... faktisk like gammel som faren hennes.. det synes jeg høres ille ut[&:].. Men den kjærleiken kan en jo ikke rå over..

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

SIden hun enda er under den seksuelle lavalder, og det er såpass mange år mellom dem, så NEI!!!

Nei!

Jeg hadde blitt rimelig fortvila om en av mine sønner hadde komt dragende hjem med en tennåring....

Jeg var 15 da jeg ble sammen med sambo. Dette er vårt niende år sammen.... Han er 10 år eldre enn meg.

Sååå, det kommer helt an på de det gjelder..... [:)]

var 15 år da eg begynte lame Xen da var han 31. Var litt gale den gangen kanskje. men når vi vart sammen igjenn var eg 20 og han 36. så da var det ikkje fult så gale.

ORIGINAL: snuppis30

Det synes jeg ikke [:'(] Alt for stor aldersforskjell [:)]

hun er under den sexsuelle lavalder og jeg mener de mest sannsynlig er på helt forskjellig planet.. hehe.. Hadde nok reagert om min datter på 15 kom hjem med en på 22 ja.

Jeg selv var 16 og sammen med en på 23 år. En god "mann" men desverre umoden, ikke i oppførsel, men tankemåte, derfor ble ikke Han den rette for meg.

En bør nok se forholdene mtp. modenhet tatt i betrakning, ikke bare dømme en.

Tja, om han venter til hun er litt eldre så.

Da min samboer var 22 år, var jeg 14 år. Da var det nok helt uaktuelt for han å ha en fjortis som kjæreste, men det ble noe anna når jeg var 20 år og han 28 år.[;)]

ORIGINAL: Lady m/ Baby©

SIden hun enda er under den seksuelle lavalder, og det er såpass mange år mellom dem, så NEI!!!

Tenk om mine jenter skulle kommet hjem med en på 22 da måtte det være noe meget spes med han eller kommer han far til å stå med hagla [:D]
Jeg har noe å glede meg til ser jeg [:D].

Kommer an på personene, om han er en som virkelig respekterer grenser og regler, og hun er innmari voksen for alderen, skulle det ikke ha noe å si så lenge de går sakte fremover, noe ala kyssende venner en stund.
For plutselig 3 år senere, så er 18 og 25 0 problem, så syns det blir litt dobbeltmoral å si at man kan ha mye aldersforskjell senere pga det er mer normalt, fordi det er himla mange på 22 år som oppfører seg som de er fjortiser og er sammen med mye eldre menn.. Kjærligheten har ingen alder, uansett hvordan man vrir og vender. Men det er innmari viktig at ingen blir utnyttet i forholdet.

øøøøøøh nei[:'(]

nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Back
Topp