Tenker de hadde en annen måte å kommunisere det ut på en mange andre men får jeg en barnehage som vil hjelpe oss med slik situasjon tenker jeg det er vinn vinn situasjon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme tenker jeg!Min første tanke er at det må jo være bra.
Men når jeg leser litt mer skjønner jeg godt at du blir betenkt.
Men hvordan reagerer lillemor på det da? Synes hun det er stas å gå med truse og gå på do?
For hvis hun bare er positiv og er fornøyd tror jeg nok at jeg hadde latt det ligge
Er du alene med henne?Får ikke til det. Jeg har mine problemer, bla angst og dårlig selvbilde. Dette vet barnehagen godt, og de andre barnehagene har vært veldig flinke til å passe på det. Jeg kjenner jeg blir veldig på vakt, men siden jeg nekter å la mine problemer gå ut over lillemor så tenker jeg å bite tennene sammen litt. Jeg er tross alt veldig stolt over hvor bra det går med lillemor, og hvor godt hun har klart å tilpasse seg situasjonen :-D
Det er sant. Kanskje greit når en prøver å passe inn i en ny situasjon også.Synes det er bra at bhgen vil hjelpe til,men synes at di burde ha en dialog med dere foreldre om dette ! Hvertfall når du skriver her at dere hadde sagt ifra om å avvente.. Men det kan jo hende di har sett at dette var noe hun ønsket,fordi andre barn trener på det samme,og lot henne også få prøve. Ting kan snu så fort når det gjelder barn,den ene dagen er di ikke klar mens neste dag er di klar![]()