er det greit at folk tar på magen din?

Nei liker det ikke.
Har fra før av sTor avstand på intimsonen min. Svært svært få som får klem av meg. Da må de som regel tvinge den fra meg.

Ikke så mange som vet enda, men har allerede blitt klappet to ganger. Jeg hverken liker det eller skjønner hvorfor folk egentlig gjør det.... de får jo ikke akkurat noe ut av det. Man skal vel være bra heldig å kunne kjenne noe idet man klipper eller gnir på magen...

Nær familie er greit, og nære venninner. Alle andre kan holde seg unna :P Aldri vært noe sjenert eller lite glad i kontakt, men jeg føler liksom hele jeg er blitt allemannseie bare for at jeg er gravid og begynner å få mage..

Kjenner faktisk nå ettersom magen er kommet og flere ser magen, så er d flere som vil kjenne på den. Men føler virkelig ubehag når de skal ta på magen. Sikkert for st jeg ikke føler at d er naturlig å gå p klappe på andres mager. Samt har vell alltid vært litt negativ ang kropps utseende, slik som mange andre jenter. Så føler at d blir enda mer ubehagelig at de skal ta på magen. Selv når min egen mor skal ta meg på magen i all offentlighet for å vise meg frem.. Blæ

Det hadde nok ikke jeg likt heller, spesielt ikke så tidlig i svangerskapet. Du får tenke at de bare mener det godt.. Men skjønner at det er ubehagelig. Jeg har faktisk ikke opplevd det selv (ikke som jeg kommer på). Men jeg er ikke spesielt glad i nærkontakt/klemmer, og det vet de som kjenner meg

Last edited:
Jeg er blant dem som blir gira når andre er gravide og spør gjerne om jeg for lov til å røre. men da må det være nære venner og familie. Synes det er griet at de også gjør det samme. Blir fornærmet når folk jeg ikke kjenner godt skal strekke ut armen, men skjønner godt hvor det kommer fra og for den grunn lar jeg det gå stor sett.

Trodde faktisk at jeg kom til å hate at folk tok meg på magen, men hittil har fire forskjellige gjort det og jeg tenker ikke så veldig mye på det når det skjer. Er egentlig likegyldig til om noen gjør det :meh: og jeg er ikke akkurat noen klemmeperson fra før av :p

Jeg trodde jeg skulle slite skikkelig med det hvis noen tok på magen, men nå som jeg har opplevd det går det helt greit. De som spør har fått ja - det har stort sett kun vært barnløse venninner som er nysgjerrige på om magen er fast eller myk :) ellers var en (ikke nær) kollega førstemann til å ta på magen. Jeg skvatt veldig, men hun er bare søt og det gikk helt fint. Jeg ble ikke så "klam" som jeg trodde jeg skulle bli på forhånd. Det gikk liksom helt fint :) svigermor har også tatt på magen uten å spørre. Vi bor et stykke unna hverandre, så jeg tenker det hadde vært annerledes hvis hun gjorde det ofte.. et par ganger i løpet av graviditeten skal jeg takle :p

Nei :eek: jeg syntes det er veldig ubehagelig når folk kommer og skal bare ta på magen min! Samboeren min fikk liv så mye han ville, venner og familie fikk lov hvis de spurte :). Hadde en vennine som irriterte meg grønn da :oops: hver gang hun så meg var det ikke noe halo til meg men rett til magen og babyspråk og spørsmål om hun ikke kom ut snart. Der sa jeg ifra at det var ubehageligt og heldigvis sluttet hun da :)

Last edited:
Jeg synes bare det er hyggelig :) Men er det første gangen jeg møter noen synes jeg det er litt sært,hehe. Men er det folk jeg kjenner er det koselig ❤️

Jeg er ikke sånn veldig glad i det. Heldigvis ikke veldig mange som gjør det.

Back
Topp