Er det greit at folk tar på gravidmagen?

Det kommer litt an på hvem som rører, men syns uansett at det er rart dersom en venninne f.eks bare tar på magen min (uten at babyen sparker). Skjønner det om babyen sparker og at folk vil kjenne, men syns uansett at folk burde spørre. Samboer får selvsagt kjenne så mye han bare vil, synes det er beroligende når han holder hånda på magen min :)

Jeg syns det er greit så lenge det er familie eller nære venner, og så lenge de spør. Forrige helg var jeg en tur ute på byen med noen venner, og da var det folk jeg så vidt vet hvem er som kom å gratulerte og strøk meg på magen. Gratulasjoner er koselige fra alle, men hva har ukjente med å stryke meg på magen? Var til og med et par stykker som syntes jeg hadde fått så store pupper, og tenkte at det var helt greit og kjenne litt på dem også. DRØYT! Kroppen vår er vel ikke offentlig eiendel selv om vi har babyer der inne?  

Syns det er helt greit med nær familie og nærmeste venner :) Men jeg blir litt brydd når noen jeg ikke kjenner så godt plutselig skal begynne og stryke meg på magen :S Jeg syns at andre burde tenke over hvor grensene går når man ikke kjenner noen så godt og begynner og stryke og ta på de...for meg så føles ikke det naturlig sålenge det ikke er noen jeg kjenner veldig godt!

Syns ikke det er greit.
Tanta til svigers kom når jeg var kanskje 8 uker å begynte å klappe, hva klappa ho på da? :p

Sambo tar nesten aldri på magen for det faller han ikke inn å mamma har kjent en gang fordi jeg sa ho skulle :p

Så er rart at foreldrene mine men ikke hannes får lov :p
Men, min mage er min mage :)

Back
Topp