Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme ba de om her når mine gikk i bhgVår bhg ber oss levere dem med stol/pute og det liker jeg best, så vet vi at de sikres skikkelig. Pute er ikke aktuelt
Ha ha var det du som skreiv den kommentaren jaNei!
(og sikter du igken til en viss gruppe?? Jeg ble jo nesten halshugget fordi jeg skrev en kommentar [emoji23])

Jepp, det var meg [emoji23][emoji13]Ha ha var det du som skreiv den kommentaren ja
Jeg lsget tråden litt pga det men også fordi jeg har vært i diskusjon andre steder om det
Jeg synes nemlig ikke det er greit
He he så detJepp, det var meg [emoji23][emoji13]
Og det ble da stille etterpå [emoji23][emoji13]
Lurer fælt på hvilken gruppe dere er med i, for det virker som om der er mye god underholdning [emoji14]Ha ha var det du som skreiv den kommentaren ja
Jeg lsget tråden litt pga det men også fordi jeg har vært i diskusjon andre steder om det
Jeg synes nemlig ikke det er greit
Vi har minibuss der jeg jobber å har bilstoler derSyns egentlig ikke det nei. Barnehagen her har egen minibuss, og der er det jo egentlig ikke krav til noe sikring. Men de har puter. Jeg leverte bilstoler og sa jeg gjerne ville hun skulle bruke den. Men det var visst ikke plass... Har hatt noen runder med meg selv rundt dette, da jeg ikke liker det i det hele tatt! Men dette vanskelig, de er på mye turer og syns liksom ikke hun skal gå glipp av det heller. Og de er jo bedre sikret enn hva loven sier, så føler meg fryktelig hønemor som reagerer på dette...
I forrige bhg vi hadde, så brukte de ingen sikring i minibuss. Jeg hadde med beltestol til min da 5-åring, hvor da ped.lederen sier at "det er ikke nødvendig". Spør da om de har bestilt minibuss med bilseter, men får til svar at nei man trenger ikke bilseter i minibuss. Sa bare at jeg vil at Xx sitter i beltestolen sin uansett, så sa tok se den imot. Men hun var den eneste som hadde med sete hver gang.