Er det greit å la en 6 og 8 åring bruke bleie på natta...

Jeg fikk beskjed av hs at vi måtte slutte med flaskekosen når han fikk tenner, fordi det er KJEMPE skadelig for tennene å ligge med det belegget hele natten så JA det reagerer jeg STERKT på! Og smokk også samt suge på totten skader jo tennene i lengden. Jeg hadde ikke tillat min 6 åring smokk/flaske nei. Og suger han fortsatt på totten må vi putte på litt go negl eller noe[:D]

Det bleie vet jeg ikke - hvis dette er noe foreldrene gjør pga latskap er det jo uhørt, men er det andre grunner så vet det sikkert selv hva som er best!

Bleie kan jo så være at noen må ha, men flaska bør man slutte med før man begynner på skolen.

Er jo ikke rart de tissr på natta hvis de får med seg flaske når de legger seg.

ORIGINAL: shiby

ORIGINAL: Black Beauty

så utrolig dårlig gjort av barnevakten å sladre om folk hun har sittet hos, og når hun gjør det så er vel historien "pyntet på" deretter og.

Sign

Jeg nekter å tro at noen velger å gi flaske å sette bleie på ett barn som er 6/8 år uten at det er en GRUNN for det.

Som sagt, mer til historien som jeg ikke vil fortelle her, men er nok en grunn ja, men om grunnen er god nok er en helt annen sak.

ORIGINAL: Labambie

ORIGINAL: Vesle_mor

ORIGINAL: Lone_mor

klarer ikke se for meg at min 8 åring skal få med seg en flaske i seng da.. [:-][:-]
(han får med seg en imsdal flaske med vann da)
men det KAN jo være en naturlig forklaring hvorfor disse får det.. selv om det er jo ikek vanlig liksom..

Ut i fra de andre tingene hun sa (fordi også hun ble litt sjokkert) vurderte jeg faktisk å kontakte barnevernet. Flasken og bleiene var liksom bare begynnelsen av det hele. [8|]

Fordi noen du kjenner fortalte en historie som KANSKJE er sann? Jøss... Synes folk burde ha nok med seg selv og sitt jeg.

Kanskje?..for å si det sånn, så stoler jeg på personen som fortalte meg det. Hun er ikke av personen som forteller "dritt" om folk bare for å stelle i stand problemer. Det er bedre at hun forteller det hun opplever, det hadde også jeg gjort hadde jeg vært i hennes situasjon.

Hun fortalte det fordi hun reagerte. Skal folk kanskje slutte å reagere hvis de opplever ting de syntes er urovekkende? I mitt hode så skal en ikke det!

ORIGINAL: Miss Otilie

Høres ut som noen som holder fast på babytia VEL lenge[8|] (det med flaska hvertfall)

Back
Topp