Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi snakker mye om det. Han vet akkurat hva jeg mener og er helt enig til etter den andre øllen. Han har litt problemer med å stoppe der. Opplever ikke at han har et direkte alkoholproblem, men vi har forskjellig syn på hva som er greit. Han sier f.eks at han tar spes hensyn når vi har dattera hans på sju, men jeg opplever at det kan bli 6 halvlitere uansett (kanskje over noen timer). Tror ikke han skjønner selv at man blir påvirket av den mengden. For han føler seg jo ikke full eller no. Det er liksom alltid en grunn for å ta seg en øl. Fint vær.. fotball.. god mat.. sliten.. helg...Snakker du med mannen din om hvordan barndommen din påvirker deg? Jeg ville ikke kalt det å la fortiden gå ut over han, mer at han kan ta hensyn til de erfaringene du bærer med deg... Alle har vi et eller annet, og det koster så lite å ta hensyn til hverandre.
Tror dessverre at du har rett i at det ikke forandrer seg bare på grunn av babyen, ting gjør sjelden det... Spesielt ikke hvis man ikke bruker svangerskapet som anledning til å endre vaner.Ja, vi snakker mye om det. Han vet akkurat hva jeg mener og er helt enig til etter den andre øllen. Han har litt problemer med å stoppe der. Opplever ikke at han har et direkte alkoholproblem, men vi har forskjellig syn på hva som er greit. Han sier f.eks at han tar spes hensyn når vi har dattera hans på sju, men jeg opplever at det kan bli 6 halvlitere uansett (kanskje over noen timer). Tror ikke han skjønner selv at man blir påvirket av den mengden. For han føler seg jo ikke full eller no. Det er liksom alltid en grunn for å ta seg en øl. Fint vær.. fotball.. god mat.. sliten.. helg...
Han sier jo at alt blir annerledes når det kommer en baby.. men jeg er redd det bare er prat.