Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra, tusen takk for svar.Ja, Haukeland begynte med det fra 1. september
Tror jordmor skal kunne henvise også, men hvis ikke kan du vel ringe fastlegen. Ved mitt legekontor kan man også ta kontakt på nett. Bør jo ikke være nødvendig å bestille en time bare for å få en henvisning, liksom Men det går ganske fort altså, du får som regel innkalling til UL neste dag Du bør vel ta den timen hos legen i uke 12 uansett for å få tatt blodprøver. Hør med jordmor ihvertfall, er jo greit å ha en time på plass så du slipper å stresse med det i siste litenSå bra, tusen takk for svar.
Men min fastlege har ikke ledig time før jeg er uke 12....
Tusen takk for detaljert informasjon.Tror jordmor skal kunne henvise også, men hvis ikke kan du vel ringe fastlegen. Ved mitt legekontor kan man også ta kontakt på nett. Bør jo ikke være nødvendig å bestille en time bare for å få en henvisning, liksom Men det går ganske fort altså, du får som regel innkalling til UL neste dag Du bør vel ta den timen hos legen i uke 12 uansett for å få tatt blodprøver. Hør med jordmor ihvertfall, er jo greit å ha en time på plass så du slipper å stresse med det i siste liten