Er det gratis TUL i Bergen? for de under 35år

Tenshi

Blir kjent med forumet
Hei,
Jeg har lest at noe steder har begynt å gi gratis TUL for de under 35 og lurer på om Bergen har det?

Så bra, tusen takk for svar.

Men min fastlege har ikke ledig time før jeg er uke 12....
Tror jordmor skal kunne henvise også, men hvis ikke kan du vel ringe fastlegen. Ved mitt legekontor kan man også ta kontakt på nett. Bør jo ikke være nødvendig å bestille en time bare for å få en henvisning, liksom :bored: Men det går ganske fort altså, du får som regel innkalling til UL neste dag :happy: Du bør vel ta den timen hos legen i uke 12 uansett for å få tatt blodprøver. Hør med jordmor ihvertfall, er jo greit å ha en time på plass så du slipper å stresse med det i siste liten

Tror jordmor skal kunne henvise også, men hvis ikke kan du vel ringe fastlegen. Ved mitt legekontor kan man også ta kontakt på nett. Bør jo ikke være nødvendig å bestille en time bare for å få en henvisning, liksom :bored: Men det går ganske fort altså, du får som regel innkalling til UL neste dag :happy: Du bør vel ta den timen hos legen i uke 12 uansett for å få tatt blodprøver. Hør med jordmor ihvertfall, er jo greit å ha en time på plass så du slipper å stresse med det i siste liten
Tusen takk for detaljert informasjon. :happy:
Jeg visste ingenting om prosessen før jeg ble gravid, prøve å lese mye på nett og forumet :D

Jeg har bestilt en time hos legen rundt uke 12 allerede for å være sikkert at jeg få en time.

Back
Topp