Er det glatt der dere bor?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Her er det speilblank is flere plasser.
Her jeg bor kom det 10 cm med snø idag, men regn nede i byen. Og med litt snø fra før = speilblank is.

Hvordan går det med dere gravide på glatta?

Jeg sleit med bekkenplager, så på glatta nå hadde jeg knapt overlevd....

Jeg gikk over ende og havna på venstre hofte på lørdag..... gikk for så vidt greit, men typisk den siden jeg sliter mest med.

Foreløpig greit, men er glad de har vært raske med å strø der jeg bor :-)

Nope!

Her er det ekstremt mye regn og vind. Har litt etterdønninger av "Nina"
Så det er ikke frost og glatt her

Varierer veldig. Bor på et fjell og jobber høyt oppe også, så når det får sjansen til å fryse på, er det skikkelig ille. Har måttet gå med brodder noen ganger bare for å komme meg frem, sånn alla bort til posthuset. Akkurat her jeg bor kan de ikke strø for å redde livet heller, så jeg forsøker å ikke ha det travelt når det er på sitt værste. Heldigvis regner det vekk nesten like fort så det kom, så det er gjerne vekke igjen dagen etterpå.

Her er det såpeglatt. I kveld er det to grader, lyn og torden og regn og hagl om hverandre. Går som om jeg skulle vært nitti år for å ikke falle. Ønsker meg vanlig vinter med masse snø og stabilt, kaldt vær jeg.

Her er det og glatt, men har gått til innkjøp av brodder.. Føler meg som en gammel dame, men kommer nå hel og trygt frem

Det er absolutt glatt, men da tar jeg det bare med ro. Risikerer ikke helsen for å komme meg frem på jobb/på butikken/til venner. :P

Grusomt her, blank is i går og det har regna i hele dag.. Gruer meg til å gå noe sted, har greie sko men går kjempeforsiktig!

Her er det kjempeglatt! Gikk skikkelig på trynet her om dagen :(

Her ser det ikke ut som det er så glatt, men plutselig er det kjempeglatte områder, veldig skummelt! Jeg bruker brodder når jeg går. Er det veldig glatt har jeg fått beskjed om å ikke gå ut av jordmor og fysioterapeut, har mye vondt i rygg og bekken så et fall høres ikke så fristende ut..

Eg går ikkje, eg kjøre :P Og ja, det er visse plassar som er griseglatte, men heldigvis sanda og masse er allerede smelta.
I går brukte eg 2 timar på å henta guttungen som normalt tar 15 min til saman! :o

Jeg gikk over ende og havna på venstre hofte på lørdag..... gikk for så vidt greit, men typisk den siden jeg sliter mest med.

Uff :(

Fikk du sjekket deg hos lege sånn i forhold til babyen?
det går greit med babyen, for de ligger godt beskytta, men greit å få sjekket at alt er i orden :)

Back
Topp