Er det galt av meg?

Cathrine_86

Gift med forumet
Å være hjemme fra jobben idag? Er gravid i snart 28, men hadde en liten blødning igår, så og si ikke noe mer, var bare lyserødt.. Men jeg ble jo bekymra, og jobben min er ganske slitsomt og stressende, så da ringte jeg og sa jeg ble hjemme idag.. Bedre det enn å gå på jobb, siden jeg så og si ikke har sovet omtrent eller? [&:] Så nå skal jeg prøve busselalle litt, blir jo så ekstra sliten av bare det å ikke får sove.. zzZzz..

Men får jo litt dårlig samvittighet siden det er jobbhelgen min..

hmm, spørs på hvilken jobb du har sikkert. kan de få inn folk for deg i helgen? forstår du blir bekymret for en blødning, har ikke opplevd det selv i svangerskapene mine

ORIGINAL: Mamma x 2 med mage

hmm, spørs på hvilken jobb du har sikkert. kan de få inn folk for deg i helgen? forstår du blir bekymret for en blødning, har ikke opplevd det selv i svangerskapene mine

Jada, ingen fare for at de har nok folk å ta av.. Men får jo selvfølgelig litt dårlig samvittighet allikevell..
Muligens at den blødningen kom av at jeg kanskje har uvi, var hos jm torsdag, og hun fant spor i urinen som kunne tyde på det, selv om jeg ikke har kjent noe spessielt av det.. Så da så jeg på nett nå at det kan forekomme blod pga uvi! Så da får jeg bare prøve slappe litt av idag..

Hadde ikke hatt dårlig samvittighet! Man må høre på kroppen [;)]
De folkene som har gått inn i din vakt får jo også penger, som sikkert er den vel tiltrengt [;)]

ORIGINAL: Auliana

Nei herregud. Hold senga og slapp av! Blør du mer tar du kontakt med føden.
enig ja! lytt til kroppen din! [:)]

Ei veninne av meg hadde lyserosa blødning for to helger siden og ho fødte i går.
Men ho var komt til uke 39 da. Men var i uke 37 når det begynnte.
Håper det ikkje er det som skjer med deg.
Lykke til og kvil deg du.

Back
Topp