Er det fysisk mulig?

Mammatilgull

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg har svært uregelmessig syklus og har derfor ikke oversikt over når eggløsning finner sted. I går fikk jeg noe som kunne minne om festeblødning og det fikk meg til å lure på følgende:

Hvor lang tid må det minimum gå fra første menstruasjonsdag før det er fysisk mulig å bli gravid (hvor egget faktisk fester seg)? Har skjønt at livmorveggen må ha tid til å bygge seg opp, men hvor lang tid tar dette? Jeg fikk denne mini-blødningen på syklusdag 13 og det kan jo ikke stemme :confused005
 
Jeg vil tro det tidligste det går an å få EL er sånn CD7, og tidligste det kan feste seg sånn 6DPO (begge er nok veldig sjelden), så da kunne det kanskje gått CD13? :hilarious: Men tviler på det, altså. Kanskje du har EL nå? Det kan vi dessverre ikke vite, og du må bare vente og se :sorry:

Vil btw gi litt håp for å bli gravid tidlig i syklusen, jeg hadde EL CD10, og spydde allerede fra 9DPO, så da må jo egget ha festet seg godt allerede da :D
 
Jeg vil tro det tidligste det går an å få EL er sånn CD7, og tidligste det kan feste seg sånn 6DPO (begge er nok veldig sjelden), så da kunne det kanskje gått CD13? :hilarious: Men tviler på det, altså. Kanskje du har EL nå? Det kan vi dessverre ikke vite, og du må bare vente og se :sorry:

Vil btw gi litt håp for å bli gravid tidlig i syklusen, jeg hadde EL CD10, og spydde allerede fra 9DPO, så da må jo egget ha festet seg godt allerede da :D
Takk for svar :) Vi er ikke egentlig i noen prøveperiode, men da jeg så lys rosa utflod så poppet spørsmålet opp i hodet mitt :hilarious: Når det er sagt så hadde en attpåskatt vært veldig velkommen :love017
 
Back
Topp