er det frekt?

mini_mamma

Elsker forumet
Hei. Er så forferdelig dårlig i dette svangerskapet 1.gang. Også ser det ikke ut her hjemme, samboeren prøvde å gjøre litt her da han var hjemme i helga, (opplæring 50mil unna frem til jul) så lurer derfor på om det går ann å spørre ei venninne om hu kan hjelpe meg me å få litt orden her. Blir så sliten selv så orker ikke så mye, også ender det opp me masse oppkast da jeg blir sliten[:'(] Så lurer på om jeg er veldig frekk som kan spørre om noe sånt...

Jeg synes ikke det er frekt.. Er jo litt sånne ting man har venninner for da... man stiller jo opp for hverandre[:)] Hadde en av mine venninner spurt meg, hadde jeg sakt ja uten og blunke ihvertfall[;)]

ORIGINAL: cutest

nei, det syns jeg ikke[:)]

Hadde noen gitt meg en sjokolade så er det mye jeg ikke sier nei til[;)]
Svakt menneske!

Er bare å spørre. Jeg hadde sagt ja med glede, hvis ei venninne hadde spurt om hjelp med det!!

Hadde spurt moren min jeg. Eller en god venninne.

ORIGINAL: Chanita sin mamma

Jeg synes ikke det er frekt.. Er jo litt sånne ting man har venninner for da... man stiller jo opp for hverandre[:)] Hadde en av mine venninner spurt meg, hadde jeg sakt ja uten og blunke ihvertfall[;)]

takk for svar damer, da skal jeg nok ta en tlf og høre om hun vil komme i kveld å hjelpe meg,så bestiller jeg litt go mat som takk.. Skal bli godt å få litt ryddig her igjen[:)]

Back
Topp