M
Moderator Kine
Guest
Hva tenker dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok mange som gjør det og. Husk å tenke på deg og barnet før du sliter deg helt utDet er nok mulig ja. Jeg drar den sikkert for langt før jeg må kaste inn hånkle og få sykemelding
sniker litt her, men tenker det kommer like mye ann på legen..... min skriver veldig motvillig ut sm, måtte si at jobben hadde bedt meg sykemelde meg nå før han skrev 100%. Noen leger har sm klar når du kommer inn på første kontroll mens andre leger omtrent nekter å skrive en gradert engang.....
Med første står man som regel i jobb så lenge man klarer å stå på beina. Når man får neste barn må man ha igjen litt krefter etter jobb også, og der kommer gradert sykemelding inn i bildet.Eg sjøl står heile dagen, so tilrettelegging e ikkje noke alternativ. Den dagen eg eventuelt sjukemelde meg, ska eg nesten ikkje kunna stå på beino.
For meg er da å gå på jobb viktig. Eg har ei veldig god helsa generelt so da merkast kun i ryggen.
Men da va ikkje noke so hette sjukemelding når mi mor gjekk gravid både 1,2,3 og 4 gonga på 80-90 tallet. Da gjekk fint da og Ikkje klaga di so masse so me kanskje gjere heller..