Er det flere...

Mrs.J

Elsker forumet
..her som er kvalme HELE tiden? Det er jeg, er helt grusomt!! Kan ha et par timer midt på dagen uten å være kvalm, men that's it!
Så fort jeg får noe ned i magen kommer det opp med express fart! [:'(][:'(] Nå er det så ille at jeg blir kjempe svimmel, innimellom føles det som om jeg er i ferd med å svime av! Håper virkelig at dette gir seg snart. Kan ikke si meg klar for et nytt svangerskap med Hyperemesis!

Dagens utblåsning!![8D]

Er også kvalm store deler av dagen...hjelper litt å spise en skive FØR jeg står opp...
Tror det er viktig å småspise ofte, frukt o.l samt drikke mye vann..
Håper kvalmen gir seg etter 3 måneder, slik som de fleste opplever.....;)

ja har hatt det sånn di 2 siste dagene... men spyr bare på morgenen... har klart å holde på maten nå...
kanskje du skulle tatt kontakt med legen sånn at du ikke blit uttørket....?

ORIGINAL: linnjune

ja har hatt det sånn di 2 siste dagene... men spyr bare på morgenen... har klart å holde på maten nå...

Har gjort det, skal dit i etterpå..

Er ganske kvalm om dagen ja, men kaster heldigvis ikke opp så mye. Syns det er ganske kjipt. Lever på kaptein kjeks og kornmo kjeks om dagen, eneste jeg klarer å spise...

ORIGINAL: Julie*Lucas

Er ganske kvalm om dagen ja, men kaster heldigvis ikke opp så mye. Syns det er ganske kjipt. Lever på kaptein kjeks og kornmo kjeks om dagen, eneste jeg klarer å spise...

Har endelig klart å holde på et knekke brød jeg nå [;)] Håper det holder seg i magen. Jeg er så ømfintlig for lukter.. All middagsmat gjør at jeg brekker meg.. Holder med tanken[:'(]

ORIGINAL: *Belle*

ORIGINAL: linnjune

Har gjort det, skal dit i etterpå..

så bra da...[:)] håper du blir brdre snart[:)]

høres helt forferdelig ut! jeg kaster kun opp om morgenen, men når jeg kjører hjem fra jobb er jeg som regel dårlig igjen.
for meg hjelper det å drikke et halvt glass cola før jeg står opp, og spise litt i sengen, cola er jo max usunt, men kun i dag gjorde jeg det og det er første gang jeg slapp å spy;) men du har d mye verre enn meg, tenk på hva du får igjen[;)]

Back
Topp