Er det flere studenter her?

Jeg tar det 100% på nett, og det er kun mappeeksaen over en 14dagers periode. Vi har fått begge datoene for innleveringsfrist, så med litt planlegging så bør jeg klare det :bookworm:
Ja det bør det gjøre. Jeg skal filme / ta bilder i undervisning som skal klippes og limes til en film i adobe connect. Den skal presenteres for sensor

Blir en del filmer her også. Studiet åpnet Idag. Så da er det bare å samle energi. Føler ikke jeg kan være sykemeldt fra jobb og ha energi til å studere... Så herfra blir det "No mercy", :wacky:

Jeg ligger allerede etter i studiene. :depressed:

Jobb må jeg jo bare gjøre, og jeg får ikke gjort noe som helst på kvelden, så det blir ekstremt lite pensumlesing. Synes også pensum er ekstremt tungt å komme gjennom.

Jeg ligger allerede etter i studiene. :depressed:

Jobb må jeg jo bare gjøre, og jeg får ikke gjort noe som helst på kvelden, så det blir ekstremt lite pensumlesing. Synes også pensum er ekstremt tungt å komme gjennom.

Midtt studie startet i går, så jeg har ikke rekt å kommebakpå enda.

Men i tillegg til å være gravid, ha full jobb og studere, så holder jeg på å selge leiligheten vi bor i og pusse opp huset vi har kjøpt... Føler ikke at jeg strekker helt til kan man si..

Men jeg har en helt fantastisk mann som gjør alt han kan for at vi skal komme i mål ❤️ Uten å gni på den dårlige samvittigheten min:shy:

Back
Topp