Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bra med positiv veileder, det er veldig viktig. Jeg var egentlig ferdig med master for en stund siden, og hadde en veileder som var helt ubrukelig, og det var veldig, veldig kjipt. Ødela mye for hvordan det føltes. Da jeg var ferdig med masteren ble jeg lektor, nå tar jeg en årsenhet for å få et undervisningsfag til.Så koselig! Jeg skal ta master i Evolusjon og økologi (biovitenskap). Snakket med veileder i dag, og han var utelukkende positiv, så det var en stor lettelse! Jeg jobber også en del ved siden av studiene, men for det meste helger.
Hva studerer du?
Bra med positiv veileder, det er veldig viktig. Jeg var egentlig ferdig med master for en stund siden, og hadde en veileder som var helt ubrukelig, og det var veldig, veldig kjipt. Ødela mye for hvordan det føltes. Da jeg var ferdig med masteren ble jeg lektor, nå tar jeg en årsenhet for å få et undervisningsfag til.
Begynner du å skrive masteroppgaven nå?
Så spennende! Forståelsesfulle veiledere er gull verdt. Kan jeg spørre hva du skal skrive oppgave på? Jeg er også bioloig, og blir selvfølgelig nysgjerrig på oppgaven din, men skjønner veldig godt om du ikke vil svare på anonymt forum - blir jo fare for å bli identifisertJa veldig viktig, jeg valgte denne veilederen bl.a. fordi jeg visste han var ålreit. Nei, dette er første året på en toårig master, så begynner nok ikke å skrive ordentlig før på nyåret en gang, evt til og med året etter. Trenger å gjøre feltarbeid på vår/sommer, og det kan jo bli vanskelig med en nyfødt..
Så spennende! Forståelsesfulle veiledere er gull verdt. Kan jeg spørre hva du skal skrive oppgave på? Jeg er også bioloig, og blir selvfølgelig nysgjerrig på oppgaven din, men skjønner veldig godt om du ikke vil svare på anonymt forum - blir jo fare for å bli identifisert
Det blir gøy, lykke til! Jeg jobber med store pattedyrJeg kan i hverfall si at den skal handle om kartlegging og tar utgangspunkt i NiN-systemet Tror det blir veldig spennede!
Hvilket område er det du jobber innenfor?
Jeg skal også studere ved siden av full jobb. Hvilket fag eller hva skal du studere? Er det via kfk?Jeg har full jobb som. Lærer, men skal studere deltid på siden i år.
Pfdk skal jeg studere, oppstart til mandag. Håper bare energien holder til at jeg klarer både jobb og studierJeg skal også studere ved siden av full jobb. Hvilket fag eller hva skal du studere? Er det via kfk?
Jeg håper det for don del. Her går det trått med både studier og jobb. Jeg strever med å finne overskudd og konsentrasjonsevnen er på bunnPfdk skal jeg studere, oppstart til mandag. Håper bare energien holder til at jeg klarer både jobb og studier
Hva er Pfdk?Pfdk skal jeg studere, oppstart til mandag. Håper bare energien holder til at jeg klarer både jobb og studier
Proffesjonsfaglig digital kompetanse. Det er 30stp. Og det er mappe eksamen, så det bør være mulig å gjennomføre.. Håper jegHva er Pfdk?
Jeg har studert ved siden av full jobb lenge, men er veldig glad jeg ikke gjør det nå som jeg er gravid. Det hadde gått dårlig. Selv om det gikk fint, var det veldig slitsomt og jeg følte hele tiden at jeg lå bakpå enten med jobben eller med studiene og gjerne begge deler.
Det tok jeg på lærerskolen når jeg studerte heltid. Jeg har regning som grunnleggende ferdighet. Det er hjemmeeksamen og praktisk muntlig eksamen. Sistnevnte i mai/juniProffesjonsfaglig digital kompetanse. Det er 30stp. Og det er mappe eksamen, så det bør være mulig å gjennomføre.. Håper jeg
Jeg tar det 100% på nett, og det er kun mappeeksaen over en 14dagers periode. Vi har fått begge datoene for innleveringsfrist, så med litt planlegging så bør jeg klare detDet tok jeg på lærerskolen når jeg studerte heltid. Jeg har regning som grunnleggende ferdighet. Det er hjemmeeksamen og praktisk muntlig eksamen. Sistnevnte i mai/juni
Åja! Spennende. Mappeeksamen er en eksamensform jeg er veldig glad i, det går helt sikkert fint.Proffesjonsfaglig digital kompetanse.
Ja, hadde det vært muntlig eller skoleeksamen så måtte jeg nok utsatt våreksamen pga fødsel Men med 14dager å levere på, og når det man skal levere er laget tidligere så bør det gå bra! Eller i det minste være gjennomførbartÅja! Spennende. Mappeeksamen er en eksamensform jeg er veldig glad i, det går helt sikkert fint.