Er det flere som

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
irriterer seg over farger og mønster på bleier? :p Er så kjipt når hun har på seg sommertøy i tynt stoff i lyse farger, da synes bleia igjennom. Hvorfor kan de ikke bare være hvite liksom?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jaaaa :p kjøpte slike rema-bleier (likte de ikke da...) og der er det to svære gule giraffer som vises gjennom! Og jeg tror ofte de gule flekkene er bæsjeflekker :p

Februar-14 mamma <3

Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt over :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Den eneste som har vært grei er pampers new baby. Den har bare en gul stripe. Men når bleia er våt blir den blå. De bleiene er uansett for små nå da. Er på active fit nå - masse blått, lilla og grønt :(

Gjør meg ikke noe det ..

Jaaaa :p kjøpte slike rema-bleier (likte de ikke da...) og der er det to svære gule giraffer som vises gjennom! Og jeg tror ofte de gule flekkene er bæsjeflekker :p

Februar-14 mamma <3
Godt det ikke bare er jeg som er sær på det :p

Det har jeg faktisk aldri tenkt over, men når du sier det så hadde det vært mye mer praktisk om de var helt hvite!

Lillegutt 5/3-14 <3

Haha, nei er mer det at noen ganger lurer jeg på om hun har bæsja gjennom;)
Men synes det er koselig med et søtt mønster eller bilde.
Liker sjiraffene på rema-bleia;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ser ikke på det som noe problem. Tror ikke babyene bryr seg heller :p

Er ikke noe stort problem akkurat ;) syns bare det er mindre pent at mønsteret skinner igjennom når man har på hvite klær (og ser ut som bæsjeflekker man ikke har fått bort).. Tror ikke babyene hadde brydd seg om bleiene var hvite heller ;)

Februar-14 mamma <3

Hehe, har tenkt litt på det, men det er mer av typen "njaei, jeg er ikke sååå fan av det bildet/den figuren/osv". :p

Tok meg lang tid å venne meg til krabbene på libero 3! Er litt redd for at de skal klype meg... :p sånn særiøst!

Sent fra min LT26i via Tapatalk

Vi bruker fortsatt pampers new baby nr 3. Men på storesøster syns mønsteret igjennom. Irriterer meg ikke over det, men lgger merke til det også tenker jeg ikke noe mer på det

JA!

Men har en pakke änglemark liggende, de er hvite :)

JA!

Men har en pakke änglemark liggende, de er hvite :)

De har jeg ikke prøvd. Men er fornøyd med alt annet fra änglamark. Er de gode. Selv foretrekker jeg pampers

De har jeg ikke prøvd. Men er fornøyd med alt annet fra änglamark. Er de gode. Selv foretrekker jeg pampers

Jeg synes de er kjempe gode, faktisk de jeg liker best nå. Men er ingen jeg synes er dårlige heller da..(libero, Rema, pampers, Lidel osv).0

Synes det bare er koselig med mønster jeg :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg liker egentlig at de er litt søte, men bare når jeg har på klær hvor de ikke synes. Plutselig skal jeg ha på hvite og tynne klær, så ser du hele tivoliet igjennom! Da kunne jeg vært foruten alle fargene og mønsterene :(

Back
Topp