ER det flere som..

Frk.Bestemt

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Marsboerne 20 18
...har hodepine..?

Jeg har så forferdelig hodepine. Har hatt det i 4 uker nå.. Det dunker i hodet.. Uavhening av hvor mange timer søvn jeg får så har jeg skikkelig vansker med å stå opp. alt går rundt for meg.. Har ikke tatt noe for det, men herreverden. Håper ikke det forblir slik ut svangerskapet.. Da blir det lange 9 mnd altså..[:'(][:@]

Jeg har en del hodepine ja... Ikke noe behagelig. Vi jo ta minst mulig smertestillende.

ORIGINAL: LadyZ

Jeg har en del hodepine ja... Ikke noe behagelig. Vi jo ta minst mulig smertestillende.

Ja, det vil jeg også.. I utgangspunktet hater jeg å ta piller, så er ikke vant med det.. Men skulle gjerne sett at hodet fikk hvile litt...

Pleier du å drikke mye kaffe eller vann til vanlig og har nå reduser væskeinntaket? For det kan gi hodepine.

Hodepine var et av de første symptomene.
Har det hver dag, men litt av og på. Mest på, desverre [&:]

ORIGINAL: Cosmo

Pleier du å drikke mye kaffe eller vann til vanlig og har nå reduser væskeinntaket? For det kan gi hodepine.

Drikker ikke kaffe i det hele tatt :)

Og drikker mellom 2-3 liter vann hver dag, pluss saft, pluss pluss.. væske inntaket er det ikke noe å si på, siden jeg er så fryktelig tørst også :)

ORIGINAL: Frk.Bestemt

...har hodepine..?

Jeg har så forferdelig hodepine. Har hatt det i 4 uker nå.. Det dunker i hodet.. Uavhening av hvor mange timer søvn jeg får så har jeg skikkelig vansker med å stå opp. alt går rundt for meg.. Har ikke tatt noe for det, men herreverden. Håper ikke det forblir slik ut svangerskapet.. Da blir det lange 9 mnd altså..[:'(][:@]

Hadde mye hodepiner i begynnelsen, har roet seg ned nå. Drikker MYE vann. Ca 4L til dagen[:)]
Det har hjulpet mye for min del. Tror det roer seg etterhvert.
Håper det for din skyld hvertfall! Masse lykke til [:)]

ORIGINAL: Cosmo

Drikker ikke kaffe i det hele tatt :)

Og drikker mellom 2-3 liter vann hver dag, pluss saft, pluss pluss.. væske inntaket er det ikke noe å si på, siden jeg er så fryktelig tørst også :)

Ok [:)] Da er det ihverfall ikke det [8D] Håper du finner ut av det.

ORIGINAL: Tine_mor

...har hodepine..?

Hadde mye hodepiner i begynnelsen, har roet seg ned nå. Drikker MYE vann. Ca 4L til dagen[:)]
Det har hjulpet mye for min del. Tror det roer seg etterhvert.
Håper det for din skyld hvertfall! Masse lykke til [:)]

Mhm.. :) Får håpe det roer seg altså.. :)

Jeg hadde helt forferdelig hodepine i to dager, til slutt tok jeg to paracet (du kan ta den dosen som står på pakken selv om du er gravid), og har ikke hatt hodepine etterpå *bank i bordet*
Men kanskje hodet mitt fikk hvile seg litt da, og derfor ikke har kommet tilbake?? ikke vet jeg, men d var hvertfall VELDIG godt å bli kvitt d!!![:)]

Håper d gir seg hos deg også snart.

ORIGINAL: Frihet

Jeg hadde helt forferdelig hodepine i to dager, til slutt tok jeg to paracet (du kan ta den dosen som står på pakken selv om du er gravid), og har ikke hatt hodepine etterpå *bank i bordet*
Men kanskje hodet mitt fikk hvile seg litt da, og derfor ikke har kommet tilbake?? ikke vet jeg, men d var hvertfall VELDIG godt å bli kvitt d!!![:)]

Håper d gir seg hos deg også snart.

Jepp, men liker ikke å ta smertestillende i utgangspunktet, med eller uten en spire i magen.. Liksom litt prinsipp sak for meg.. Men tar om jeg virkelig virkelig trenger det.. Har klart meg med et nødskrik hittil...

Eg har et godt råd mot hode pine [:D]

kaffi med sitron i... det hjelpe... da tuller eg isje :p
hehe..

eg har mye hodepine å svimmel...

men prøv ta minst mulig smertestillende...
å få ideg mye vann

Jeg får lett vondt i hodet hvis jeg ikke spiser ofte nok om dagen.

jeg er ikke spes plaga med hodepine. bare når jeg får for lite væske i kroppen.
Har ikke så mange råd mot hodepine heller, bortsett fra tabeletter.

Var fasinerende det rådet med kaffi med sitron i. det må jeg prøve en gang.

Håper du får noen gode råd så du slipper hodepinen

Takk for gode råd jenter! [:D]

Håper jeg finner en løsning på denne hodepinen! :) Men alt for den lille :)

Back
Topp