Er det flere som sliter med oppblåst mage?

dija

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Hei
Har for tiden kjempe vond mage. Er 5+4 i dag og på kvelden får jeg kjempe vondt i magen over navlen. Oppblåst mage. Uff. Noen som vet hva jeg kan spise,drikke for at det ikke skal Gjøre såååå vondt? Har hatt det i 1 uke nå.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hei
Har for tiden kjempe vond mage. Er 5+4 i dag og på kvelden får jeg kjempe vondt i magen over navlen. Oppblåst mage. Uff. Noen som vet hva jeg kan spise,drikke for at det ikke skal Gjøre såååå vondt? Har hatt det i 1 uke nå.

Ser ut dom jeg er 4-5 måneder gravid allerede. Men er nok også pga hormonstimuleringen også

Jaa! Vi var jo i bryllup på lørdag og kjolen satt perfekt helt til etter 20.00, da strammet den sååå over magen og følte meg halvveis i svangerskapet :p

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jaa! Vi var jo i bryllup på lørdag og kjolen satt perfekt helt til etter 20.00, da strammet den sååå over magen og følte meg halvveis i svangerskapet :p

❤️Februar 2015❤️

Ohlalla, var i dåp i går og måtte ta bunaden(VARMT) men kunne ikke bruke kjolen for magen står som en tromme døgnet rundt

Ohlalla, var i dåp i går og måtte ta bunaden(VARMT) men kunne ikke bruke kjolen for magen står som en tromme døgnet rundt
Det er veldig rart hvor oppblåst man blir altså :)

❤️Februar 2015❤️

Det er veldig rart hvor oppblåst man blir altså :)

❤️Februar 2015❤️

Lurer jo litt på om det kan komme av hormonstimuleringen jeg har stått på også

Godt det ikke er meg bare.hehe det går vell over.

Godt det ikke er meg bare.hehe det går vell over.

Hehe, når det går over har vi sikkert fått babymage :p

❤️Februar 2015❤️

Hehe, når det går over har vi sikkert fått babymage :p

❤️Februar 2015❤️

Hehe men det er bedre enn å ha det sånn i 9 mnd. Jeg får det alltid på kvelden. På dagen går det helt fint. Spise activia kanskje det blir litt bedre av det.

Hehe men det er bedre enn å ha det sånn i 9 mnd. Jeg får det alltid på kvelden. På dagen går det helt fint. Spise activia kanskje det blir litt bedre av det.

Ja, det er på kvelden her og :) Kanskje jeg skulle prøvd det jeg og

❤️Februar 2015❤️

Back
Topp