Er det flere som sliter med hodepine?

UngeSpire

gravid, septemberspire <3
føler huet skal sprenge til tider. Merket det begynte kanskje 29+6. Er 30+1 idag. Har dere hodepine?

Hadde det litt i begynnelsen + mye i forrige sv.skap. Men du bør sjekke blodtrykket ditt (pluss urinprøve) om det er en stund siden du har gjort det ...

Hadde det litt i begynnelsen + mye i forrige sv.skap. Men du bør sjekke blodtrykket ditt (pluss urinprøve) om det er en stund siden du har gjort det ...
Gjorde det på fredag for hadde kontroll da og det er veldig fint :) så er vel ikke vits å gjøre det no igjen?

Det er ganske vanlig med ekstrem hodepine. Selv har jeg vært plaget av det fra uke 15 ca.. Men ga seg i uke 25. Hjalp å drikke mer vann enn vanlig og få litt frisk luft - dette var legens anbefaling :)

Er i uke 31 nå, men slet mye med hodepine fra uke 20, mest på grunn av stress og dårlig søvn tror jeg. Men etter jeg fikk trappet ned på jobbingen har det heldigvis begynt å bli lettere og sjeldnere nå. Hjelper godt å drikke mye, spise jevnt hele dagen, frisk luft og slappe av når enn har mulighet :)

Back
Topp