Er det flere som roter? Eller er i en slags tåke? :p

miliie25

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Jeg syns altså jeg roter så fælt fortiden. Kaller mannen min det som sønnen heter, sier feil tidspunkt, sier mye feil og står på mitt uansett osv :p Sånn tidlig tidlig ammetåke. Er det bare meg eller?

Sent from my iPad using BV Forum

Haha, nei. Jeg surrer noe helt vanvittig. Glemmer mye, litt bakpå, ikke helt den samme logikken, jamt litt tregere.. Mener å ha lest et sted at en gravid kvinnes hjerne kan sammenlignes med en på 60 år. Det kan forklare endel.

22.02.2015 ♡

Jeg roter ekstremt til vanlig (foreldrene mine mobber meg og sier at hadde det ikke vært for at hodet sitter fast hadde jeg glemt det også), så gruer meg til ammetåka eller gravidhjernen setter inn. Hitill har jeg tilbringt store deler av svangerskapet på sofaen og heldigvis ikle merket noe til det:p

Har merket mer til det i tidligere svangerskap. Da jeg var gravid med første klarte jeg ikke å bake. Jeg doblet plutselig ingredienser og bare surra. Elsker egentlig å bake..

Denne gagnen er det eneste jeg kan komme på som jeg har surra med at jeg dro to ganger i butikker og kjøpte to kartonger med eplejus hver gang, fordi jeg glemte at jeg alt hadde vært der en gang. Det gikk et par dager mellom at jeg dro i butikken da..

Jeg har dette - bigtime!!

Gikk jo til apoteket i går fordi nesesprayen ikke funket. Tok av korken de.... Bra jobbet:P
Ellers husker jeg ingen avtaler, og ingen ord:P

Så det er ikke bare meg nei:D.. Her er det bare surr og rot med alt mulig om dagen:)..

Sent from my iPhone using BV Forum

Sutrete i hodet og rotete I leiligheten her hehe ;)

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Sniker fra april. Har vært sånn i nesten 5 år føler jeg, tre tette og nr.4 på vei, jeg ønsker meg selv lykke til surrehue;):D

Så bra vi er flere! Jeg er i hvert fall helt på jordet :p

Du er ikke alene! Jeg mister nesten alt jeg får i hendene og snakker så mye feil, hehe :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg og!! Vims deluxe, og folk må stadig gjenta dey de sier for jeg får bare med meg halve setniger ofte :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg klarte å få parkeringbot her om dagen. Fordi jeg glemte å trekke lapp! Jeg har parkert der 1000 ganger før og vet veldig godt at man man ha billett der. kjipt:/

Glemte at søstra mi hadde bursdag på lørdag frem til jeg så det på instagram :p også glemte jeg helt å kjøpe gave til mamma som hadde bursdag idag.

Er så mye bursdager denne uka. Glemte å gratulere svigerfar med dagen på onsdag. :P surrer ellers ganske mye :P

Haha, jeg er ganske glemsk og surrete til vanlig, men er sikker på at dette tidobler seg når jeg går gravid :P Jeg surrer noe helt vannvittig.. Jeg kan f.eks si til sambo at jeg skal på butikken for å kjøpe bleier. Så kommer jeg hjem med alt annet enn bleier :P

Back
Topp