Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja[&o] Blir helt såelig av å høre på nyhetene nå om dagen. Greier ikke lese landsdekkenede avis lenger. Holder meg til Ba. Begrenser seg heldigvis hvor mye som skjer her i byen. Mens VG blir en jo deprimert av å lese[&o]
men nå syns jeg ikke d bare er i vg altså, hjemplassen min ahr tatt av!
står å vifter m heimbreintn framfor ansiktet til politiet, legger seg på froten av bilen. røyker hasj i kirka, truer noen med sverd osv... blir litt slik at, DER skal iallefall ikke min unge vokse opp nå!
Ja. Jeg orker jo ikke å lese Ringerikes blad siden det aldri er noen nyheter der - hverken gode eller dårlige. Så kanskje det som har forandret seg - at jeg nå leser større avis? Men samtidig føler jeg også at vg og dagbladet hadde mye mer sladder-nyheter før. 'Nå virker det som at det ikke er plass for slike lenger pga av alt som skjer. Politi og ambulanse på forsiden hver eneste dag[&o]
Vet du, jeg får skikkelig dårlig samvittighet nå.... For jeg har rett og slett hatt det så travelt i de siste mnd, at nyheter har blitt skikkelig nedprioritert! *tar seg kraftig sammen fra i dag av*