Er det flere som kjenner

Venterpå<3

Glad i forumet
Februarlykke 2015
babyen fikle rundt helt der nede nå? Begynner å lure på om den vil ut snart :P

Får litt noia, for er jo redd for å føde babyen min for tidlig! Andre som kjenner det sånn?

Jupp, men tror babyen min har snudd seg igjen!!!! Til seteleie!

Har kjent litt av det de siste dagene jeg også, men bare noen ganger. Men hun bør holde seg inne noen uker til ennå, ja! 11. januar er hun 37 uker, så da kan hun gjerne komme, men ser helst at hun holder seg inne til da:-) Jeg var his JM forrige uke, og hun sa at hodet var godt på plass, langt nede, men ikke heeeelt festa ennå. Så er ikke så rart at vi kjenner at det er noe som skjer, tenker jeg.:)

Ja, jordmor sier at denne også ligger veldig langt nede ;) måtte se etter slimproppen pga det ikke var lenge siden sist ;) ååååå jeg er så spent! Neste uke får vi vite datoen for igangsetting ;)

babyen fikle rundt helt der nede nå? Begynner å lure på om den vil ut snart :P

Får litt noia, for er jo redd for å føde babyen min for tidlig! Andre som kjenner det sånn?
Hehe ja !! Trodde nesten jeg kjente hendene og fingrene til babyen på vei ut den ene dagen kilte nesten litt :P

Sparket noen ganger nede med trusekanten er litt rart og ekkelt

jupp, ganske mye "pirking" helt nede, men har hatt det helt siden jeg begynte å kjenne liv i uke 14. så bekymrer meg ikke.

Kjenne eindel stikking heilt nederst ja. Han e nok nerom å presse på noke nerve so og sei dagligt;) Syns da e vondt.

Har hatt mye stikking og sånn nedentil etter ho festa seg for en del uker siden, og nå har jeg akkurat komme hjem fra føden etter massevis av sjekker! Har hatt mye mensmurringer idag, men ikke tenkt så mye over det før det økte i smerte nå på kvelden! Ringte føden og fikk beskjed om å komme for en sjekk! Var veldig rolig selv, og har ikke tenkt at det kunne være sammentrekninger ettersom det var vondt hele tiden og ikke i tak.. Lå en stund til ctg som viste regelmessige sammentrekninger hvert 5 min, og jordmor begynte å snakke om at det kunne være rier og at ho ville at legen skulle se på meg.. Fikk beskjed om at jeg skulle ta innvendig og utvendig ul, og kjente at jeg gjerne ville på do først;-p Men da jeg satt på do banket jordmor på og sa at hvis eg følte avføringstrang så måtte jeg vente til etter ul i tilfelle det var hodet som sto langt ned!! Gjett om jeg ble litt stressa da:-O Ul visste heldigvis ingen åpning, men livmorhalsen var bittegrann avkortet. Ikke noe av betydning heldigvis! Så da ble jeg sendt hjem igjen med beskjed om å ha laaav terskel for å ringe igjen! Ganske letta for at jeg kom hjem, men nå sitter jeg med masse spørsmål om det kan bety fødsel om et par uker! Noen som vet? Er 32+4, så vil jo gjerne at ho holder seg inne til uke 37 ihvertfall:-)

Jeg kjenner også mye langt nede. Tror jeg kjenner det bedre denne gangen siden morkaka er mot ryggen. Jeg har hatt morkaka foran før, så da har den vel ligget så langt nede at det har dempet de bevegelsene litt. Ihvertfall tror jeg nok at det er vanlig og ikke egentlig noen fare for at babyen faktisk kommer ut enda. :)

Har kjent mye nede ved trusekanten ja, tenker at det er hendene hennes? Kan det stemme hvis hodet ligger ned, at babyen rett og slett fikler med hendene oppe ved hodet?

Har hatt mye stikking og sånn nedentil etter ho festa seg for en del uker siden, og nå har jeg akkurat komme hjem fra føden etter massevis av sjekker! Har hatt mye mensmurringer idag, men ikke tenkt så mye over det før det økte i smerte nå på kvelden! Ringte føden og fikk beskjed om å komme for en sjekk! Var veldig rolig selv, og har ikke tenkt at det kunne være sammentrekninger ettersom det var vondt hele tiden og ikke i tak.. Lå en stund til ctg som viste regelmessige sammentrekninger hvert 5 min, og jordmor begynte å snakke om at det kunne være rier og at ho ville at legen skulle se på meg.. Fikk beskjed om at jeg skulle ta innvendig og utvendig ul, og kjente at jeg gjerne ville på do først;-p Men da jeg satt på do banket jordmor på og sa at hvis eg følte avføringstrang så måtte jeg vente til etter ul i tilfelle det var hodet som sto langt ned!! Gjett om jeg ble litt stressa da:-O Ul visste heldigvis ingen åpning, men livmorhalsen var bittegrann avkortet. Ikke noe av betydning heldigvis! Så da ble jeg sendt hjem igjen med beskjed om å ha laaav terskel for å ringe igjen! Ganske letta for at jeg kom hjem, men nå sitter jeg med masse spørsmål om det kan bety fødsel om et par uker! Noen som vet? Er 32+4, så vil jo gjerne at ho holder seg inne til uke 37 ihvertfall:-)

Oi! De vil nok gjøre sitt for å forhindre det :) Men vi styrer ikke alt dessverre! Jeg må nok ta en sjekk jeg også, har hatt de kjente mensmurringene selv ;( Vi får håpe de ligger der inne en stund til ;)

Kjenner noen ganger spark ned bakover, mot tarmen lissom. Andre som føler det?

Her kjenner jeg mye på utsiden. Har følelsen av at han ligger å pludrer for seg selv. Begynner å bli ømt når han drar en kroppsdel over samme sted på magen for endte gang :P

Ja, vi får håpe det:) Har du vært til sjekk eller?
"Venterpå" ligger inne - se annen tråd. Tenk at vi som tilhører februar og enda har 7-8 uker igjen - at noen av våre små gull allerede vil ut- hjelpes! Men det går nok bra nå :) :) vi får krysse fingrene for at mini blir inni magen en stund til :)

Back
Topp