Har hatt mye stikking og sånn nedentil etter ho festa seg for en del uker siden, og nå har jeg akkurat komme hjem fra føden etter massevis av sjekker! Har hatt mye mensmurringer idag, men ikke tenkt så mye over det før det økte i smerte nå på kvelden! Ringte føden og fikk beskjed om å komme for en sjekk! Var veldig rolig selv, og har ikke tenkt at det kunne være sammentrekninger ettersom det var vondt hele tiden og ikke i tak.. Lå en stund til ctg som viste regelmessige sammentrekninger hvert 5 min, og jordmor begynte å snakke om at det kunne være rier og at ho ville at legen skulle se på meg.. Fikk beskjed om at jeg skulle ta innvendig og utvendig ul, og kjente at jeg gjerne ville på do først;-p Men da jeg satt på do banket jordmor på og sa at hvis eg følte avføringstrang så måtte jeg vente til etter ul i tilfelle det var hodet som sto langt ned!! Gjett om jeg ble litt stressa da:-O Ul visste heldigvis ingen åpning, men livmorhalsen var bittegrann avkortet. Ikke noe av betydning heldigvis! Så da ble jeg sendt hjem igjen med beskjed om å ha laaav terskel for å ringe igjen! Ganske letta for at jeg kom hjem, men nå sitter jeg med masse spørsmål om det kan bety fødsel om et par uker! Noen som vet? Er 32+4, så vil jo gjerne at ho holder seg inne til uke 37 ihvertfall