Er det flere som er som meg?

rosenjenta

Glad i forumet
hehehe. Har tatt 3 graviditetstester nå ;) tror liksom ikke at det er sant. hehe. Testet positivt den 23 nov og har brukt opp 3 nå [:D] Nå begynner det å gå opp for meg ;)

Er i dårlig form, influensa på vei [:(]

God helg allesammen [:D]
 
Vi tok to vi da for å være sikre.. Trodde ikke helt på det vi så vi heller.. He he.
Lykke til da og gratulerer så mye med graviditeten [:)]
 
Tusen takk for det. Skal til legen på onsdag [:D]

Er spent ja [:D], gleder oss til ultralyd.
 
Ble tatt noen tester her også ja..hehe!! Tror det liksom ikke før en er skikkelig gravid..hehe!

Forrige svangerskap så tok jeg så mange tester at jeg kunne vært rådgiver på hvilken av de som er best osv.... Jobbet på et sted som gjorde at testene var lett tilgjengelig..hehe!! Men det kostet da..hehe!! Men som sagt..tror det liksom ikke før senere..hehe!!

Lykke til hos legen[:D]!
 
Tok flere jeg og. Motte det for å være sikker [:D]
Gratulere med den lille i magen [;)]
 
heihei[:D] har vell egentlig ikke helt gått opp for meg heller!!!! blir vell bedre når vi får komme på ul å se lille nurket[:D]
 
ORIGINAL: rosenjenta

Tusen takk for det. Skal til legen på onsdag [:D]



Lykke til på onsdag da [:)]
 
Tusen takk [:D]
 
Jeg tok også tre tester før jeg trodde det[:D]
 
[:D]Jeg tok min femte test på tirsdag og da var teststreken sterkere enn kontrollstreken så nå bør jeg vel begynne å slappe av snart. Dessuten så sier jo kroppem sitt om dagen[;)]
 
Jeg tok også 3 tester for og være helt sikker på det....... [:D]
 
Ja det er litt overveldende å se den positive testen [:D] En ubeskrivelig følelse faktisk!!!

GRATULERE så mye med graviditeten rosenjenta....JuuuuHuuuuu!!!

God helg tilbake til deg, kos deg masse! Nor du sikkert gjør [;)]

Klem fra Kathrine
 
Jeg tok to tester den 4. november, begge positive som bare det.
Har klart å la vær å ta flere tester, men får nok en a-ha-opplevelse når jeg skal til første legekontroll på tirsdag.
Kanskje jeg endelig skjønner det da?
Jeg har i hvertfall ikke funnet den elleville JA JEG ER GRAVID følelsen enda.
Kanskje kommer den på tirsdag? -Ikke vet jeg.
Ja, ja, det er vel bare å vente og se, tenker jeg. Jeg kommer nok til å føle meg gravid i god tid før fødselen uansett. jeg er ikke liten av meg i første omgang, så etterhvert kommer jeg vel til å både føle meg som en hval, og se ut som en! -Den tid den sorg (eller glede[;)]).
 
Back
Topp