er det flere novemberbarn

Perlemor til to

Elsker forumet
som har blitt noen rampunger? i går klarte Trygve å knuse en lysestake og rive ned to lamper. Han skal plukke på alt og har fått skikkelig reserfart på seg. kan ikke snu ryggen til et sekund og han er i gang med nye rampestreker... og det vittige er jo da at han har fått en hårtust som står rett opp sånn som alfalfa i rakkarungene har...[:)]

Merker at det er en travel alder, ja.
Her må katte og hundematen flyttes, ellers fyker den rundt.
Går i kjøkkenskuffer,river ned fra bord, å i det hele tatt. Travelt, men en veldigt kjekk tid.
Spennende.

Trygve har og spist litt av maten til pus. Hvis vi ikke har vært kjappe nok til å flytte den.

Hun er pøbelbaby nr.1..!!! Kjappere en er 'rævholl' er hun og....

Ja, hun er ei god rampejente. Hun vet hva som ikke er lov, og når jeg sier nei så snur hun seg og ser på meg, og klager, og så gjør hun det en gang til. Og så ler hun så godt etterpå...[8D][;)][:)] 
Men er jo så skjønt også syns jeg. [:)]

Alt skal utforskes! Hun vil helst rive ned og putte alt mulig i munnen, men er faktisk overrasket over at når vi sier nei og tar henne vekk så bare smiler og ler hun og gir seg![8|] Så det er jo veldig greit![:D] Er så gøy med henne for tiden synes jeg! Merker hvor gøy hun synes alt mulig er!

hær har vi en skikkelig pøbel.. får nokk trimma oss no ja! han e så besætt på vedovnen å det e jo IKKE bra.. og allt av skap e kjæmpe spennanes.

E faktisk ikke så mye pøbel fakte her. Ho e still og rolig. Når eg sei nei, går ho der i fra å finn på nå anna. ho lek førr det meste med lekan, lar vær skoffer å skap(har kje så mye sån tilgjengelig førr ho da). Alle som ser ho spør meg om ho alltdi e såååå rolig, å det e ho jo førsåvidt. eneste som e plagsomt her i gårn e å få i ho middag å sånn.....

føl meg egentlig litt heldi sånn sett...

Hehe, jeg fikk høre av jordmor allerede da hun lå i magen min at hun trodde at dette var en liten en med temperament....og det har hun! Hun er veldig sta, dramaqueen og utrolig nysgjerrig. Også får hun med seg ALT liksom. Hun vet hva hun får lov til å røre og hva hun ikke får lov til, men hun tester jo grensene, og går bevisst bort til f.eks cd-hylla, ser på oss med det sjarmsmilet om munnen, ler og setter i gang med å rive ut så mange cd'er hun får tak i.......[:D] Har også flere rislamper som jeg ikke vil at hun skal plukke på, og der finner jeg henne stadig. Men det er jo en del av utviklingen tenker jeg. Jeg har ikke flyttet på noen ting, for jeg vil at hun skal lære seg at hun ikke får røre, så da blir det heller å følge med, si fra når hun ikke får lov, og knipse litt på hånda.........[;)]

Back
Topp