ER DET FLERE HER

tuzza

Betatt av forumet
som sliter med humørsvingninger? jeg blir så fort sint og så sur. mannen min blir helt fortvillet. men jeg klarer ikke å styre meg helt....

har ikke hatt ustabilt humør egentlig, men i går og i dag har jeg grått for ingenting.... mannen min sa at det fikk han vel bare venne seg til for han hadde lest i "pappa for første gang" (en bok av Finn Bjelke) at det var helt vanlig at gravide begynte å grine for ingenting... for eksempel om det ikke var mer juice i kjøleskapet[;)]

ORIGINAL: tuzza

som sliter med humørsvingninger? jeg blir så fort sint og så sur. mannen min blir helt fortvillet. men jeg klarer ikke å styre meg helt....

Jeg hørte så mye om det før kona ble gravid hvordan hormonene fikk humøret til å svinge litt ekstra mye, så jeg gruet meg litt til det.
Men her i huset har det blitt helt motsatt, tror ikke vi har krangla på over et halv år nå, husker ikke når det sist var i alle fall. Hver eneste dag med min gravide kone blir bare bedre å bedre :D

sånn er det mange som har det! Du må nok bare trøste deg ,med at det går over om noen mnd..[;)]
Ja dissa mannfolka har litt å slite med.

du er ikke eneste nei.. [&:]humøret svinger hele tiden her[;)] er veldig mye i "syns synd på meg selv " humør da.. [8D]ikke bra ,gråter om noen bare titter hardt på meg liksom.. litt komisk er det å da.. [:)]

hehe ja godt det ikke bare er meg som har det sån. ufff..... har kjeftet her så jeg har fått vondt i magen på venstre side. ved navlen.... ja ja

Så tidlig i svangerskapet som du er, så var jeg ganske "stabil".... Nå derimot... Ja, er IKKE stabil lenger for å si det sånn[8D] Blid, sint, sur, BLIIIID... En smule uforutsigbar[:D]

Back
Topp