Er det flere her....

avelilith

Elsker forumet
Har nå kommet til uke 20 jeg og (endelig[:D]) men jeg har ikke kjennt noen spark enda [&:][:(][&:]. Er jo min første, dette her, og jeg har, som de sa på hoved UL morkaken helt framme, så de sa det kunne godt ta litt tid før jeg ville kunne kjenne noen spark.
Har så lyst til å kjenne spark, jeg og. Så da lurte jeg på, er det flere som har morkaken på framsiden og ikke kjenner noen spark enda??? Når evtl. kan jeg kjenne de????
Vet at alt er i orden og sånn og kan av og til merke hjertellyden til den lille.... [:D]

Mor foranliggende morkake kan det ta lang tid før man kjenner spark...flere kjenner ikke før 23-24...så er nok helt normalt[:)] Særlig siden du er førstegangs og[;)]

Det vet jeg faktisk ikke... Har morkaka foran selv, men jeg merker små dult og spark...
Nå er jeg 2.gangs også da ... Så sikkert derfor jeg kan kjenne det litt tidlig.
Det kommer snart skal du se :)

Da så... bare smøre meg med (min ikke eksisterende) tålmodighet... [:)]

Jeg har også morkaka foran og er førstegangs. Kjente første gang at noe var annerledes der inne i uke 18 eller noe sånt, men var ikke før uke 20 at jeg var sikker på at det var babyen. Tenkte at det jo kunne være fordøyelsen som spilte meg et puss. Og det var ikke hver dag jeg kjente noe. Jeg var egentlig forberedt på å måtte gå enda lenger før jeg merket noe, for det er visst vanlig når man har morkaka på fremre vegg.
Stort sett er det bevegelser jeg kjenner, men nå har jeg begynt å kjenne spark på utsida også, nesten hver dag [:)]

Tipper du merker noe ganske snart, jeg, men det er vanskelig å gå og vente når alle andre skriver om hvor mye de små romsterer rundt i magen [:)]

Jaaaa, er skikkelig utålmodig her og gleder meg jo såååå til å kjenne spark, jeg og...

Back
Topp