Er det flere her med Canal Digital?

Rosa08_Blå10

Elsker forumet
Vi skaffa oss Canal Digital gjennom borettslaget her.
Hatt det i ca 4-5 måneder og aldri mitt liv opplevd makan til feil..
Den "boksen" klikker så å si hver dag. Har opplevd allerede TO ganger at vi måtte slette alt og fikse kanaler på nytt så ALT vi hadde tatt opp ble borte.
Den lar være å ta opp ting og tar opp ting vi IKKE har satt til opptak.
For å ikke snakke om internett, som virker når det selv vil.

Er det bare vi som har vært sinnsykt uheldig eller er det fler som har samme problemer?

Har vært ENORMT mye feil med det her og. Vi har fått beskjed om å melde alle feil til styret. Styret har lagt veldig press på Canal Digital. Etter det har vi opplevd mye mindre press. Tror styret gav CD en frist på å forbedre seg, eller så kuttet vi dem ut.

Nei da... dere er ikke alene! HDPVR boksen suger!! Er en egen gruppe på Facebook om den boksen der.... Vi har fått ny boks 5 ganger nå pga haddisk har kræsjet. Den restarter seg selv minimum en gang pr dag. Bryter opptak, bråker noe jæ*** osv osv....

ORIGINAL: tuppamaara

Nei da... dere er ikke alene! HDPVR boksen suger!! Er en egen gruppe på Facebook om den boksen der.... Vi har fått ny boks 5 ganger nå pga haddisk har kræsjet. Den restarter seg selv minimum en gang pr dag. Bryter opptak, bråker noe jæ*** osv osv....

Det skjer støtt og stadig her og, at bare halve programmet er tatt opp f eks. Er jo så utrolig irriterende! Skulle ønske vi fikk bytta til GET, De som har det har liksom ingen feil de [&:]

ORIGINAL: Marinah

Det skjer støtt og stadig her og, at bare halve programmet er tatt opp f eks. Er jo så utrolig irriterende! Skulle ønske vi fikk bytta til GET, De som har det har liksom ingen feil de [&:]

Vi vil også ha Get. Håper det kommer hit snart....

har canal digital parabol, og det er noe dritt i regn og vind vær. Som det er mye her på vestlandet

[:)]Har Canal Digital ,og har ikke hatt noen prblemer!! Bank i bordet. De la opp nytt anlegg her i høst ,og det er utrolig bra. Har enda ikke hatt en eneste feil. Eneste er at de har gitt meg høyere hastighet på bredbåndet enn det jeg betaler for...Men det går greit det!
Før de oppgraderte her kalte vi de bare Canal Anal - de var jo rævva![8D]

ORIGINAL: MICAmor

[:)]Har Canal Digital ,og har ikke hatt noen prblemer!! Bank i bordet. De la opp nytt anlegg her i høst ,og det er utrolig bra. Har enda ikke hatt en eneste feil. Eneste er at de har gitt meg høyere hastighet på bredbåndet enn det jeg betaler for...Men det går greit det!

Er ikke signaler som er problemet her. Det er HDPVR boksen. Den med opptaksfunksjon. Har en boks på soverommet uten opptaker, og den fungerer utmerket....

Har ikke vært noe plaget,men har bare hatt det 1. år nå..[:)]

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

Har hatt canal digital i 6 år nå & kan telle på 1 hånd de gangene den har klikket [8D]

Men har dere HDPVR boksen da?

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

Har hatt canal digital i 6 år nå & kan telle på 1 hånd de gangene den har klikket [8D]

jøss, er en a de heldige som har fått en boks som funker du da muligens [:D]
her er det håpløst hvertfall, hakke opplevde en uke uten at det har vært feil om noe, mange ganger opptil 10 ganger pr dag.. ekstremt...

Er ikke signaler som er problemet her. Det er HDPVR boksen. Den med opptaksfunksjon. Har en boks på soverommet uten opptaker, og den fungerer utmerket....

Har to sånne HDPVR bokser ,og begge funker utmerket. Ingen problemer - annet enn med meg da,som ikke gidder å sette meg inn i funksjonene... Men eldstemann har på rommet sitt ,og så har vi på stua - og han tar opp og styrer og ordner på begge.. Så de virker utmerket.[:)]

Har to sånne HDPVR bokser ,og begge funker utmerket. Ingen problemer - annet enn med meg da,som ikke gidder å sette meg inn i funksjonene... Men eldstemann har på rommet sitt ,og så har vi på stua - og han tar opp og styrer og ordner på begge.. Så de virker utmerket.[:)]

Misunnelig!!! Jeg vil også ha en boks som fungerer!!!
Bruker den boksen veldig aktivt, mange opptak hver dag, og samtidig, så det er kjipt når den klikker og alle opptak slettes....

Anal Digital sucks. [:-] Har det bare pga premier league, håper virkelig noen andre får rettighetene neste gang, men det skjer vel neppe.

Å håper jeg er en av de heldige [8|] Vi fikk det instalert for 2 uker siden..
Men har ikke den opptakern da, for vi har -dvd- recorder.

ORIGINAL: Lena Levegg

Å håper jeg er en av de heldige [8|] Vi fikk det instalert for 2 uker siden..
Men har ikke den opptakern da, for vi har -dvd- recorder.

Vi har begge deler vi. En uten opptaker ogen med. Har ingen problemer med den uten opptaker. Den fungerer fint. Men HDPVR derimot...... [:'(]

ORIGINAL: Shanett

Har ikke vært noe plaget,men har bare hatt det 1. år nå..[:)]

samme her[:)]

Misunnelig!!! Jeg vil også ha en boks som fungerer!!!
Bruker den boksen veldig aktivt, mange opptak hver dag, og samtidig, så det er kjipt når den klikker og alle opptak slettes....

har irritert meg grønn over at alt slettes, og ting blir halveis tatt opp osv.. er så fryktelig irriterende har bare lyst å knuse den dritten med hammer..

Back
Topp