Er det flere fra Trondheim her :)?

Mariatrond

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Lurer på om det er flere fra Trondheimsområdet her? Bor selv på sørsia :)

Så gøy :) blir vel flere også :) Er du fra Trondheim også? Jeg er fra lengre østlandet, men mersom trønder etter 15 åt i byen :D Kanskje vi ses på føden da, ser du har termin i starten av nov du :)

Jeg er fra Trondheim ja. Kan være vi havner på føden sammen ja :D får satse på at det dukker opp flere trondheimere etterhvert også :)

3 stk ja :) Fare for full fødeavdeling i november :D

Håper det er mindre fullt enn sist jeg fikk baby, 30 august er relativt travel dag på føden :p

Bor ikke i Trondheim nå, men gjorde det i 7 år. Er fra Fosen og gift med en fra sørsida av Trondheim. Vi flytta til østlandet i 06 da..

Bor ikke i Trondheim nå, men gjorde det i 7 år. Er fra Fosen og gift med en fra sørsida av Trondheim. Vi flytta til østlandet i 06 da..

Vil ikke flytte tilbake altså:)? Motsatt fra meg du. Fra øst og havna i Bartland :)

Nei, blir nok ikke det. Jeg er ikke imot tanken, men mannen vil absolutt ikke!

Så arti med flere fra Trondheim! Vi bor på Ranheim og hvis alt går bra er termin ca 15 nov :)

Jeg er fortsatt litt usikker på om jeg har termin i slutten av oktober eller starten av november, så vet ikke om jeg er på riktig gruppe nå, får svar på mandag :) men jeg er fra Tiller :)

Back
Topp