Er det flere enn oss...

Tone1

Elsker forumet
Som kun har 1 soverom og som sliter med at barnet ikke vil sove rundt på nettene?

Huff, blir så lei. Inatt kom han oppi senga vår kl. 03.30. Tidligere har han ligget ganske i ro og til tider sovnet igjen, men nå er det sparking, klapping og gjenntatte ganger skal ha drikke. før 6 stod jeg opp med han. Orket ikke ligge lengre...

Vi fikk en 30 min hvil fra 9.15 til 9.45 idag ( skulle så gjerne hatt mer ja...)

Hadde det ikke vært for at vi venter ei til i oktober, så hadde vi foreldre lagt oss på stua frem til huset er ferdig, men vi kan jo ikke det heller... Da blir det jo bare krøll når vi kommer hjem fra sykehuset.

Noen som har noen råd?

Har egentlig ikkje så mange gode råd, men forstår korleis du har det[&:] Vi har rikelig med soverom, men har hatt det vanskelig med soving likevel. No sovner ho fint om kvelden etter at ho fekk eige rom og får høyre på musikk, men mellom 11.30 og 03.00 kjem ho inn til oss. Då klarer eg ikkje å få ho til å sovne i senga si. Men det vi har gjort (som sikkert dei fleste kjem til å synest er ein fryktelig uvane[&:][:)]) er at vi har satt ei seng inntil vår slike at det ikkje går utover min søvn at ho ligger der. Sjølvsagt ikkje ei optimal løysing, men funker for oss. Orker ikkje sitte våken ein time på natt for å få ho til å sovne igjen....Er egentilg kjempeglad for at det er slutt på å springe opp og ned på loftet om kveldane[:)]
Håper det berre blir ein periode for dokke og at det ordner seg[:)] Ein blir ikkje seg sjølv om ein får for lite søvn, ekstra blir det sikkert og når du går gravid[&:] Kor tid er huset dokkas ferdig då?

Mulig vi skal sette senga tilbake i nærheten av oss, slik at han ser oss lettere når han våkner. Seperasjonsangst i høyeste grad hos han for tiden. Takk for tipset.

Huset håper vi er vårt og klart til innflytting i januar. Egentlig til jul etter tidsskjema men vi drøyer det til over nyåret pga jobben til min mann.[:)]

Back
Topp