Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mummy26her tok det 8 mnd[:D] så tar nok en stund her oxo.
ORIGINAL: påsan2
ORIGINAL: mummy26oj,så spennende! lykke til[:D]
ORIGINAL: påsan2
er stor sjangs for at nr to kan komma her snart[:D] har kutta ut prevansjon..så da får vi se åssen det går.[;)]
samme har vi[;)]
Det samme til deg[;)] men jeg regner med at det kan ta en stund, for vi brukte 20mnd på Celine så...[;)]
ORIGINAL: 83modell
MASSE LYKKE TIL TIL DERE SOM PRØVER!!![:)] Så spennende![:D]
ORIGINAL: mamma til to
Har nok ønsket meg en liten til jeg og lenge og han også for den saken skyld,men legen har sagt at jeg må avvente litt,sidne jeg har så lav blodprosent og nesten ikke jernlager i det hele tatt.Nå har jeg alikvell bestemt meg for at når jeg skal tilbake til henne,så vil jeg at hun skal fjerne spiralen.
Har i hele mitt voksne liv hatt lav blodprosent og lite jernlager,så hvis jeg skal vente på at det skal bli bra,ja da får jeg vel ikke flere barn da.
ORIGINAL: Bompelitenhehe... huff vet hvordan det føles. jeg var redd jeg var blitt gravid igjen forrige mnd. da det gikk 9 uker før jeg fikk mensen. jeg turte ikke ta test... heldigvis så kom den til slutt!! tengte det sikkert bare var fordi jeg akkurat hadde fått igjen mensen etter at Trygve kom!
mensen er en uke for sent ute og jeg har spreng....HJELP!!! [:D][;)]
har ikke prøvd egenlit, han har bare "hoppa av" hehe......vet ikke om det var så lurt.........har egentli gått på pilla men glemte det et par ganger....
men trenger ikke være noe for jeg har vært sånn før uten at det har vært noe..................burde kanskje ta en test snart....men tørr ikke egenlit.....