Er det flere enn meg

har vældig lyst på entil,men ikke enno.. no vil eg bære kos meg med han eg har vært så heldig å fått[:)] syns 3-4år imellom ha vært hellt perfækt! men savna vældig d å gå gravid innimellom, så håpa eg får opplev det igjen[:)]

[:)] venter spent..

Å få ett barn til er en veldig fjern tanke her i huset. Har mere en nok med R.
Syns det er ganske slitsomt med 1 jeg da [&:]
Men håper vi får lyst på en til om noen år [:)]

Hadde jeg kunnet bli gravid av meg selv så hadde vi nok "laget" en baby til veldig snart[;)]

Ja, jeg kunne tenkt meg en til ganske snart. Men fornuften sier vel at det ikke er så lurt enda... Er arbeidsledig, så skulle vel helst hatt en jobb før nr tre er på vei. Men så får vi se da, hva som skjer...
En anna ting er jo at vi må få til "ordentlig" sex igjen, før det kan bli noe av det. Har hatt endel smerter der nede.[:-] Har fått det til kun en gang etter fødselen... Men av den grunn bruker vi ikke noe prevansjon så skulle vi få det til i "rette øyeblikk" så er det ingen stor tragedie for oss[;)][:D]

Huff, ble litt rotete dette[8D][:)]

Har alltid hatt lyst på to, og nå har jeg fått to...så det holder. Og etter å ha fått to passe tett så holder det hvertfall... Er kos altså, men veeeeeldig slitsomt også. (spes når førstemann er kjempe aktiv og tester alt i sine omgivelser/klatrer på alt [&:]) Husarbeid, partid og egentid er det litt lite av...men heldigvis så har jeg venninner jeg går til på kvelden + at vi ordner oss barnevakt innimellom. At de får glede av hverandre ser jeg allerede nå, men ser frem til eldstemann er litt roligere/skjønner empati

Lykke til for alle dere som prøver igjen

Har hatt endel smerter der nede.

synd å si det, men godt vi er flere som er plaga ... vært veldig bekymra for dette

ORIGINAL: mummy26

ORIGINAL: påsan2

er stor sjangs for at nr to kan komma her snart[:D] har kutta ut prevansjon..så da får vi se åssen det går.[;)]

samme har vi[;)]
            oj,så spennende! lykke til[:D]

Noen gager har jeg veldig lyst på en til og andre ganger ikke!
Etter jeg begynte og jobbe på barneskolen så har tanken blitt litt mer fjern![&:]
Føler meg veldig sliten om dagen og kasper er høyt og lavt og vi vil heller kose oss med han noen år til før neste kommer!
Hadde lyst på 2 1/2år i mellom de men vet ikke tror det blir mer!

Syntes det er veldig koselig når søsken kan ha glede av hverandre så vil ikke vente for lenge!
Men det er et par ting som må ordnes først[;)]

jeg forandrer mening sånn ca annenhverdag jeg da.. så får se, den ene dagen sier jeg til sambo at jeg vil fjerne sprialen, noe han syns er greit, og neste dag sier jeg at jeg vil vente litt til. hehe..
men tror det er lurt å vente til vi har større bosted å litt sånn

er stor sjangs for at nr to kan komma her snart[:D] har kutta ut prevansjon..så da får vi se åssen det går.[;)]

samme har vi[;)]
            oj,så spennende! lykke til[:D]

Det samme til deg[;)] men jeg regner med at det kan ta en stund, for vi brukte 20mnd på Celine så...[;)]
her tok det 8 mnd[:D] så tar nok en stund her oxo.

MASSE LYKKE TIL TIL DERE SOM PRØVER!!![:)] Så spennende![:D]

ORIGINAL: 83modell

MASSE LYKKE TIL TIL DERE SOM PRØVER!!![:)] Så spennende![:D]

ORIGINAL: mamma til to

Har nok ønsket meg en liten til jeg og lenge og han også for den saken skyld,men legen har sagt at jeg må avvente litt,sidne jeg har så lav blodprosent og nesten ikke jernlager i det hele tatt.Nå har jeg alikvell bestemt meg for at når jeg skal tilbake til henne,så vil jeg at hun skal fjerne spiralen.

Har i hele mitt voksne liv hatt lav blodprosent og lite jernlager,så hvis jeg skal vente på at det skal bli bra,ja da får jeg vel ikke flere barn da.

Kan du ikke bare ta flere jerntabletter? Jeg trodde man kunne bygge opp igjen et lite jernlager slik at det ble normalt igjen?[:D]

Skulle gjerne hatt to tette, syns det virker så koselig når de er nokså like gamle, men jeg er bare ikke klar for å bli gravid igjen enda! Kunne ikke tenke meg det, faktisk[:D][;)] Vil ha litt tid nå der jeg kan gå i vanlig tøy, ta meg et glass vin osv[;)][;)]

Vi skal prøve igjen snart!:) Må bare vente til jeg har vært på MR for å sjekke hva som er gæærnt med kneet mitt..

Jeg gleder meg mye til å få ny baby i magen, og på utsiden, og tror Marie kommer til å synes det er storstas med en liten søster eller bror:)

mensen er en uke for sent ute og jeg har spreng....HJELP!!! [:D][;)]

har ikke prøvd egenlit, han har bare "hoppa av" hehe......vet ikke om det var så lurt.........har egentli gått på pilla men glemte det et par ganger....

men trenger ikke være noe for jeg har vært sånn før uten at det har vært noe..................burde kanskje ta en test snart....men tørr ikke egenlit.....   

ORIGINAL: Bompeliten

mensen er en uke for sent ute og jeg har spreng....HJELP!!! [:D][;)]

har ikke prøvd egenlit, han har bare "hoppa av" hehe......vet ikke om det var så lurt.........har egentli gått på pilla men glemte det et par ganger....

men trenger ikke være noe for jeg har vært sånn før uten at det har vært noe..................burde kanskje ta en test snart....men tørr ikke egenlit.....   

hehe... huff vet hvordan det føles. jeg var redd jeg var blitt gravid igjen forrige mnd. da det gikk 9 uker før jeg fikk mensen. jeg turte ikke ta test... heldigvis så kom den til slutt!! tengte det sikkert bare var fordi jeg akkurat hadde fått igjen mensen etter at Trygve kom!

SKUMMELT! men må kjøpe en test i morgen......[&:]

ORIGINAL: Bompeliten

SKUMMELT! men må kjøpe en test i morgen......[&:]

har du testa?[:)]

spennende!! Rop ut når du har testa [:D]

Back
Topp