Er det flere enn jeg...

kalista

Elsker forumet
Som fremdeles er sår på brystvortene? Skal ikke liksom dette gå over etterhvert? Bynner å bli litt lei nå....

Jeg er fortsatt sår...Men nå har jeg jo ikke amma like lenge som deg enda da...[;)]

Åssen går det med dere forresten? Vært innom helsestasjon eller hatt besøk av helsesøstra?

Det går bra med oss [:D] (bortsett fra de såre vortene da) [;)]  Har hatt besøk av helsesøster ja, men ho gjorde ingenting... Hadde bare med masse brosjyrer... [8|] Åssen går det med dere da? 

Går bra med oss også[:D]

Vi var en tur på helsestasjon på mandag, bare for å sjekke om han hadde lagt på seg noe (akkurat som man trengte å bekymre seg for det...nesten 600g på en uke![;)]). Snakka såvidt med helsesøstra da, og ho skal komme hit til tirsdag... Brosjyrer ja..det hørtes jo lovende ut *rister på hodet*.

Så fint da! :) At alt er bra og at han hadde gått opp [:D] Brosjyrer er kjekt å ha vettu, får aldri for mange av de.... [;)]

ORIGINAL: *snuppa*

jeg er skikkelig sprukken på brystvortene[:(]. auau.. håper det går over snart, gruer meg jo til å amme.. så er hun sulten etter to timer nesten hele tiden så det får jo ikke gro heller..

uff det er ikke noe godt nei.. har fått noen salver hos legen men synes ikke det hjelper.. har dere noen gode tips????

Jeg slet noe GRUSOMT med såre og sprukne brystvorter de første 5 dagene (spurte også om råd på mai-forumet), Brystvortene så ikke ut! Og jeg blødde en del også. Stakkars lille Sondre fikk nok i seg litt blod når jeg ammet. Men mat måtte han ha! I starten ammet jeg hver andre time, og han var litt sånn suge-slippe-suge. Og det var jo aller verst å begynne ammingen! Så du kan tenke deg [:(]

Jeg kjøpte masse på apoteket; brystskjold (plastgreia for ekstra lufting og silikongreia), kremer, samt at jeg lufttørket godt og tok meg varme dusjer. Og siden han nå ikke spiser like ofte, så får puppene litt bedre tid til å heles. Og nå er jeg så og si helt fin!!! Gjør ikke fullt så ømt lenger (noen ganger ikke vondt i det hele tatt!). Så det blir etter hvert!

Hold ut [;)]

Back
Topp