Er det flere enn Fru Nupp

kan ikke si jeg vet hvem du er... og hvordan kan jeg da misslike deg??? Er forresten ingen her inne jeg missliker.. kjenner jo ingen av dere

ORIGINAL: Linda29

Så klart liker jeg deg [:)] Jeg fikk jo komme på topp ti lista de jo [8D] Men er jeg fjernet så liker jeg deg ikke mer [:D]

Takk, du ligger på topp-ti fortsatt[:D]

ORIGINAL: snartpappaigjen?

Så klart liker jeg deg [:)] Jeg fikk jo komme på topp ti lista de jo [8D] Men er jeg fjernet så liker jeg deg ikke mer [:D]

Da var jo denne dagen reddet og da [:)][8D]

Måtte bli vet ikke......

syntes du skal legge ut den topp 10 lista di jeg[8D]  *nyskjerrig ja*

ORIGINAL: valentinesbaby

Jepp, enig.. Legg den ut [8D]

ORIGINAL: valentinesbaby

Tørr ikke legge den ut her[8D]

ORIGINAL: Suppadura

Uhh...
Du formulerte deg litt feil, du glemte litt i det innlegget, meen, jeg svarte ja.
Uten videre grunnlag, jeg vet jo ikke engang om du er snart pappa igjen, siden du avslutter med ?. Kanskje du bare er en barnløs mann, og da syns jeg du er noget spesiell som henger her.
Om ikke, er jeg tilbøyelig til ett ja, muligens fordi du skiller deg ut her, ved retningen på ditt forplantningsorgan, men fortsatt skiller du deg ut.
det er bra, bortsett fra at du av en eller merkelig grunn digger Nupp og ikke meg da..

Kan jo forklare det med nicket. Skulle bli pappa igjen da jeg registrerte meg her. Men etter at min bedre havldel spontanabortrete kom spørsmålstegnet etter nicket. Håper jeg kan fjerne det igjen snart[:)]

ORIGINAL: Suppadura

Uhh...
Du formulerte deg litt feil, du glemte litt i det innlegget, meen, jeg svarte ja.
Uten videre grunnlag, jeg vet jo ikke engang om du er snart pappa igjen, siden du avslutter med ?. Kanskje du bare er en barnløs mann, og da syns jeg du er noget spesiell som henger her.
Om ikke, er jeg tilbøyelig til ett ja, muligens fordi du skiller deg ut her, ved retningen på ditt forplantningsorgan, men fortsatt skiller du deg ut.
det er bra, bortsett fra at du av en eller merkelig grunn digger Nupp og ikke meg da..

Kan jo forklare det med nicket. Skulle bli pappa igjen da jeg registrerte meg her. Men etter at min bedre havldel spontanabortrete kom spørsmålstegnet etter nicket. Håper jeg kan fjerne det igjen snart[:)]

håper spiren sitter igjen snart....[:)]

[:D][:D][:D]jeg liker deg

ORIGINAL: ToveMora31

[:D][:D][:D]jeg liker deg

Tusen takk[:D]

ORIGINAL: astrone

vet lite om deg[:)]

så jeg stemte:vet ikke[;)]

ORIGINAL: Nikki!

har ikke noe mot deg,så stemte ja

Tusen takk[:)]

ORIGINAL: Tornerose:D

Selvsagt! Heia heia Rosenbooorg[:D]

Tusen takk! Så du husket meg og RBK[8D]

Vet ikke hvem du er:) Ganske fersk her

Kjenner deg ikke..men sikkert grei du :-)

Men hvor var alternativet *liker ikke Fru nupp* da??[;)][;)][;)]

ORIGINAL: Becca

Det alternativet kan jeg da ikke ha med[:@]

ORIGINAL: Becca

Tenk å ikke like Fru Nupp. Er helt sjokket jeg[8D]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jah, syns du virker som en arti kar jeg![:D]

[:D][:D][:D]

Back
Topp