Er det flere enn Fru Nupp

stemte ja fordi at du virker som en super person[:)]

ORIGINAL: Trine*Andrea

stemte ja fordi at du virker som en super person[:)]

Tusen takk[:)]

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Jah, syns du virker som en arti kar jeg![:D]

samme sunst æ[:D]

ORIGINAL: lykkis manneløs..

Nei.. du glemmer meg jo bare..[&o]

Har fikset det nå[8D]

ORIGINAL: Suppadura

ORIGINAL: snartpappaigjen?

Uhh...
Du formulerte deg litt feil, du glemte litt i det innlegget, meen, jeg svarte ja.
Uten videre grunnlag, jeg vet jo ikke engang om du er snart pappa igjen, siden du avslutter med ?. Kanskje du bare er en barnløs mann, og da syns jeg du er noget spesiell som henger her.
Om ikke, er jeg tilbøyelig til ett ja, muligens fordi du skiller deg ut her, ved retningen på ditt forplantningsorgan, men fortsatt skiller du deg ut.
det er bra, bortsett fra at du av en eller merkelig grunn digger Nupp og ikke meg da..

Kan jo forklare det med nicket. Skulle bli pappa igjen da jeg registrerte meg her. Men etter at min bedre havldel spontanabortrete kom spørsmålstegnet etter nicket. Håper jeg kan fjerne det igjen snart[:)]

Oi.
Litt salattråkking her skjønner jeg, ikke meningen å være ufølsom!
DU blir nok pappa igjen snart skal du se, det er jo tydelig at du har forstått hvordan den virker!

Ingen fare[:D] Synes nå prøvingen er ganske artig også da[8D]

Ha ha... vi får jo håpe det[:D]

Uhh...
Du formulerte deg litt feil, du glemte litt i det innlegget, meen, jeg svarte ja.
Uten videre grunnlag, jeg vet jo ikke engang om du er snart pappa igjen, siden du avslutter med ?. Kanskje du bare er en barnløs mann, og da syns jeg du er noget spesiell som henger her.
Om ikke, er jeg tilbøyelig til ett ja, muligens fordi du skiller deg ut her, ved retningen på ditt forplantningsorgan, men fortsatt skiller du deg ut.
det er bra, bortsett fra at du av en eller merkelig grunn digger Nupp og ikke meg da..

Kan jo forklare det med nicket. Skulle bli pappa igjen da jeg registrerte meg her. Men etter at min bedre havldel spontanabortrete kom spørsmålstegnet etter nicket. Håper jeg kan fjerne det igjen snart[:)]

Oi.
Litt salattråkking her skjønner jeg, ikke meningen å være ufølsom!
DU blir nok pappa igjen snart skal du se, det er jo tydelig at du har forstått hvordan den virker!

Ingen fare[:D] Synes nå prøvingen er ganske artig også da[8D]

Næ?
Såå mange som klager over at det tar så lang tid, men er jo prøvinga som er morsomst!

Da er vi to som har forstått det[8D]

ORIGINAL: MorraTeFreja

Syns det er skikkelig kozemoze å ha deg her......vårt mannlige orakel! [:)]

Ojjj  rødme rødme

Back
Topp