Er det flere der ute?? ;)

storkpia

Betatt av forumet
Hei hei alle sammen. Er helt ny her jeg,sååå jeg lurer på om det er flere lesbiske her som er prøvere eller har fått barn?[8|] vi har prøvd å få baby nå i et år..2 ganger har vi vært i Danmark uten hell,men nå er vi sååå heldige at vi kan få insiminasjon i Norge!!!! [:D]   Vi har en helt nydelig sønn på 7 år fra før som er det beste som har hendt oss!!! Men nå ønsker hele familien Et lite nusk til.

Heisann[:)]Først og fremst,velkommen hit til oss[:D]
Jeg vet ikke om det er flere lesbiske som benytter seg av insiminasjon her inne,men jeg har sett flere på feks forumet på snartgravid.com[:)]

Lykke til,håper dere lykkes og blir gravide snart[:)][:)]

Hei og velkommen hit til oss[:)][:)][:)] Jeg kan ikke huske at jeg har sett flere lesbiske par her inne, men heng gjerne her med oss for det om[:)][:)][:)] Masse lykke til i denne spennende tiden....

hei og velkommen inn her[;)]hvet om et lesbisk par som har vært her inne, tror de fikk en gutt i april, gå inn på dagbøker tror hun lagde en dagbok her[;)]ønsker dere kjempe masse lykke til[;)]

Hun med dagbok her inne heter Angelico, har ikke sett noe særlig til henne i det siste.

Men du kan jo prøve å sende en PM, kansje hun svarer deg etter som dere er i samme situasjon.

Ellers velkommen inn hit[;)]

Velkommen inn hit[:D]
Ser du har fått svar på det du lurer på så da vil jeg bare ønske dere masse lykke til[;)]

ORIGINAL: Ivara

Velkommen til oss [:)]

Jeg har ikke lagt merke til flere lesbiske par enn de to som er nevnt allerede. Men så har jeg ikke sett etter heller da...
Uansett, det er flere her som har hatt inseminasjon, så der vil du alltids finne noen å dele erfaringer med.

Lykke til med videre behandling, håper det klaffer for dere snart!

Signerer.

Ønsker dere lykke til på ferden og håper dere klarer det om ikke lenge! [:D]

Heisann. Jeg var i Danmark for inseminasjon på onsdag som var, spennende. Når vil dere prøve igjen da? Er det lenge å vente for inseminajon i Norge? Lykke til i hvert fall! [:)]

hei hei alle sammen!!! vil bare si at jeg er heeelt rørt over alle de kozelige svarene jeg har fått!!! takk for all informasjonen og lykke ønskningene!!! vil ønske dere alle alt godt!! har i dag begynt på hormoner for første gang,var litt spent på hvordan humøret og hodet skulle bli.... Meeen det har gått veldig fint.(enda)[;)]  

hei hei H0110! [:)] vi tenker å prøve om en mnd`s tid,klinikken vi skal til er stengt i hele juli så hvis bare TR kunne kommet en uke senere så hadde vi kunnet prøvd nå snart.. Men men.. vi klarer vel å vente en mnd til.[;)] heldigvis er det ikke noe ventetid på klinikken vi skal til,skulle bare sende faks når jeg begynner med hormonene. vil ønske deg en MAASSSSEE lykke til!!! det var spennende!!

Tusen takk! [:)]
storkpia: Den ekstra mnd er fort glemt når dere står der med positiv graviditets test [:D]
Masse lykke til til dere også, håper alt klaffer for dere!! Her må jeg bare smøre meg med tålmodighet en uke til før jeg kan prøve meg på en test, skummelt [:)][&:]

ORIGINAL: Nesing

Husker ei jente, Angelico tror jeg hun har som nick, og hun og samboeren var i Danmark for inseminasjoner. Kanskje du skal forsøke å sende en PM til henne? Ellers vet jeg det er et annet par inne på BV som har ei datter på rundt 2 år nå (tror jeg). Kan ikke komme på nicket hennes akkurat nå (men kan sende deg en PM om jeg kommer på det). Vi var faktisk i Danmark for inseminasjon fem ganger, men måtte videre i systemet for IVF. Tror ikke det er så mange lesbiske prøvere her på BV, men har ikke sjekket det heller. Håper du/dere finner noen i samme situasjon som dere slik at dere kan utveksle erfaringer underveis. Lykke til videre! [:)][:)]

Thats me-

Back
Topp