ER DET FLERE AV DERE?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Som bare surrer om dagen?? JEg er så utrolig glemsk!!! Husker ingenting, er heeelt i min egen verden! Så vidt jeg husker hva jeg har gjort på slutten av dagen [:)] he he

prematur ammetåke, ja[:D][:D][:D][:D][:D]merker den!!![:D]

Jeg så stakkars pusekatten min satt utenfor inngangsdøra nede og ville inn fordi det regnet. Jeg stod da på verandaen og så ned. Jeg hadde virkelig tenkt meg ned for å slippe henne inn men i det jeg lukket verandadøra hadde jeg glemt alt sammen! Jeg glemmer ALDRI den katta der [:)] Sånn holder jeg på hele tiden...

hm.. har et snev at glemsk het her også.. [:D]

[:D]Hehe
Så godt å høre jeg er uvanlig surrete og går inn på butikken med hodet fullt av middagsplaner og når jeg går rundt der lurer jeg på hva jeg egentlig gjør der..............Dessuten var jeg på bensinstasjonen her om dagen og dro fra sønnen min.Snudde ganske kjapt men gud så pinlig!Den var lei!

ORIGINAL: termet

[:D]Hehe
Så godt å høre jeg er uvanlig surrete og går inn på butikken med hodet fullt av middagsplaner og når jeg går rundt der lurer jeg på hva jeg egentlig gjør der..............Dessuten var jeg på bensinstasjonen her om dagen og dro fra sønnen min.Snudde ganske kjapt men gud så pinlig!Den var lei!

He he he  [:D] Må jo se humoren i det da.. ;)
Jeg kom på at jeg glemte katten etter 1 1/2 time he he

ORIGINAL: Veros

Jepp, kan melde meg inn her! Var glemsk før, men nå er det helt kriminelt...
Jordmora sa at det faktisk er ammetåka som er kommet...

Ammetåke nå?? Er det sant? HAr spøket med det jeg da...

Jeg ble kraftig rammet i mitt første svangerskap og det har ikke sluppet enda[:D] Glemmer alt mulig. Legger fra meg brødet i kjøleskapet og smøret i matskapet. Sto å lagde middag i stad og kunne ikke skjønne hva som manglet. ikke før min mann spurte om vi ikke skulle ha poteter ved siden av kjøttkakene...

jeg tenkte faktisk å legge ut en tilsv. tråd... Da er vi flere her også[;)] Ikke direket glemsk her, men SLØV. Ikke bra... Kjørte sambo på jobb en dag, og jammen tenker jeg meg ikke om; svingte av mot venstre.. plutselig måtte en annen bil og jeg bråbremse for vi kom kjørende mot hverandre - jeg hadde altså kommet meg inn på en to-flets vei med én kjøreretning!!!! Godt det gikk bra!!

Syns det er litt moro jeg og værre blir det sikkert[:D]
Leste foressten et sted at gravide ikke var like konsentrert i trafikken så vi får være forsiktige[;)]

Jeg også!!! Det er helt utrolig hvordan det går an... Jober jo som sykepleier, og det er nesten ikke en dag jeg kommer hjem fra jobb og ikke må ringe ned på jobben igjen fordi det er noe jeg har glemt, he he. Ingen skumle farlige ting, men alikevel... er så slitsomt! Blir jo helt oppgitt over meg selv, så lurer på hva andre mener om meg snart...huff. Men men, er nok bare sånn det er det gitt![:D] må le litt og da...

Hm... Glemsk....NEI ikke i det hele tatt....

Hehehehe...
Distre om dagen ja, bra vi er flere da!

He,he...Kjenner meg godt igjen:) I sommer har jeg låst inne bilnøklene med husnøkler i tillegg to ganger........Nå har jeg rotet vekk andre viktige nøkler:(   Jeg skal liksom være leder på jobb og glemmer av hele tiden hva jeg har sagt,bestillinger osv........tussete ja:) Fikk ny bil for to uker siden og den sliter jeg med å finne på store parkeringsplasser,var greit med den gamle for den hadde skiboks.....Skal vel være sånn ei stund ja:) Vi får ta det med et smil [:D]

føler meg truffen ja[8D] husker jo ingenting lenger. glemmer jo fra a til å. jeg som pleier å huske alt. må legge viktige ting inn på mobilen og i tillegg skrive det ned flere plasser. alzheimer light[:)]

Surrer masse jeg..... Også orker jeg ikke styre så mye som før, mye mindre stressa.. Og det er deilig det. Tenker, det blir som det blir... Ikke noe å gjøre med, jeg gjør så godt jeg kan....[;)]

Det er godt vi er sammen om det

Jepp, mannen påstår jeg har ammetåke[:)], jeg husker ikke helt[:)]

Back
Topp