Er det flere aprilmødre..

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
.. Som har søkt fødeplass på ABC-klinikken? Evt. Noen som har født der før og har erfaring? Føler jeg er litt tøffere mtp fødselen enn jeg burde vært :s

.. Som har søkt fødeplass på ABC-klinikken? Evt. Noen som har født der før og har erfaring? Føler jeg er litt tøffere mtp fødselen enn jeg burde vært :s
Skulle ønske jeg kunne gjort det.. Men hadde en "unormal" fødsel forrige gang oga svæær unge og utspent livmor.
Men får heller alternativ smertelindring på vanlig sykehus :) Det fikk jeg sist også.

Jeg bor ikke i nærheten, men hadde en sånn "naturlig-fødsel-jordmor" sist. Kunne godt tenke meg å føde på ABC-klinikken. Det går jo an å søke seg dit. Fungerer det ikke for deg, så flytter de deg jo. :-)

Jeg bor ikke i nærheten, men hadde en sånn "naturlig-fødsel-jordmor" sist. Kunne godt tenke meg å føde på ABC-klinikken. Det går jo an å søke seg dit. Fungerer det ikke for deg, så flytter de deg jo. :-)

Jeg har søkt dit.. Tenker det kunne bli en fin opplevelse, og også trygghet i å bli fulgt opp så godt :)

Jeg har ikke født der, men kunne gjerne gjort det. Med førstemann hadde jeg en fin og ukomplisert fødsel, og pustet meg igjennom det meste av smerter. Fikk litt lystgass, men kunne fint klart meg uten. Det går sikkert kjempefint, og skulle det være behov for noe mer blir du jo flyttet :)

Back
Topp