Er det fler enn meg som

StineHelene

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
legger ekstra godt merke til alle som er gravide om dagen?
Synes jeg ser små kuler, og større kuler hele tiden nå jeg :-)

Du er ikke alene nei :P Gravide overalt.. Små & store mager! Også ser jeg mange med byfødte, blir så nysjerrig på vognen dem har så jeg kaster et ekstra blikk for å se :p oops!

Sånn var jeg før jeg ble gravid! Åh, hærre, jeg glante så fort noen hadde kul :p alle var gravide utenom meg, liksom. Nå glaner jeg nedi barnevogner, og går nesten på dører:D

Haha, jeg også! Ser gravide, barnevogner og ikke minst tvillinger over alt! :P

Hm... Tidligere har jeg syntes jeg har sett gravide overalt, men nå ser jeg mest små babyer... Satt på cafe her om dagen og der var det 3 vogner med bitte små babyer, ble helt rørt av og se på de jeg... :P hormon-bombe når det gjelder å bli rørt om dagen ;)

Ja, hvor kom alle de gravide fra sånn plutselig? :P De (eller vi) er jo over alt!

Hadde en periode der jeg kikket veldig mye på barnevogner jeg også, men gjør det ikke så mye nå lenger.

Ja jeg gjør d samme! Folk må tro jeg er rar som glor så fælt, men d bare blir sånn :joyful: Sambo er like ille... Titter oppi alle barnevogner, legger merke til gravide, holder på å kjøre av veien for å få med seg hvilken type barnevogn vi akkurat passerte :joyful: :rolleyes:

Gravide overalt ja...her om dagen sa..var vel sjefen i barnehagen til dattera vår (evt en anna ansatt der) at dem måtte vel starte opp med svangerskapsgruppe, utrolig mange der som vente barn...

Jeg ser også mange gravide. Jeg tar meg i å studere magene og anslå hvor langt de er på vei. Kjenner jeg er så nysgjerrig på hvilke andre mødre som skal være hjemme i permisjon samtidig som meg...

Hehe i bygda vi bor er det bare 400 fastboende og det kan virke som om det er smittsomt å være gravid ;) I tillegg til meg er det 5 eller 6 andre som jeg vet er gravide. Var i byen fra tirsdag til i går og da så jeg gravide hele tiden ;)

Back
Topp