Er det flaut å kjøpe klær på europris?

Helt innafor :) kommer jo an på hva man kjøper da :P ville ikke kjøpr fjellutstyr der, men ull er ull :)

Kjøpte en 3 pakning med strømpebukser til mini. Ubrukelig kvalitet. Var hull i den ene ette 1 dag. Så er ikkje flaut. Men er bortkasta penger. Sokker har eg kjøpt mye av og . Dei er Ok

6åringen her har og har hatt flere høst/vinterdresser derfra, vært super fornøyd med de :) så jeg synes ikke det er flaut å handle der... :)

Ikke noe galt med det vel. Har ikke kjøpt noe der selv, men har heller ikke tenkt på at de har klær

Har aldri kjøpt klær der, har de en egen klesavd? Har ikke sett det jeg.

Flaut er det jo ikke. Men har en del erfaring med det fra banehagearbeid, og synes kvaliteten er langt under hva man bør ha i en barnehage. Har derfor ikke stor tro på voksenklærne heller.
Så kjøper ikke selv - bortsett fra trysilsokker ;)

Tenker at jeg hadde litt for lite å tenke på om jeg ikke skulle brydd meg med hvor folk velger å handle også :-) eneste stedet det er Flaut for meg å handle er på Kondomeriet, Hehe!

Har ikke handla så mye klær der selv. Men så at vinterdressen deres til barn har 10.000mm vannsøyle og det er ganske imponerende til billigmerke å være. :)

Flaut blir det vel bare om man synes det selv og er redd for hva andre tenker. :P

Har bare kjøpt bunadsbody der, fordi det var den eneste plassen som solgte utenfor sesong. Var helt OK den :)

Jeg har kjøpt strømpebukser til lillemor derfra, og ble positivt overrasket over kvaliteten. De har vart lenger enn de i ull fra Name it. Og så kjøper jeg sokker da. Ikke Trysil, som jeg ser flere her gjør, men de til 10-11 kr i alle mulige farger. Elsker å kjøpe nye :-D Jeg har vel kanskje ett eller to par sokker som er ensfargede, resten er i alle regnbuens farger.

Kjøpte en kosebukse i fleece der for gudene vet hvor lenge siden. Den er fortsatt like fin selv om den er godt brukt.
Men ville ikke kjøpt yttertøy til ungene der. Har barn på jobb med de dressene, og synes ikke at de er gode nok.

Back
Topp