Er det festeblødning?

MammaMia:)

Glad i forumet
Hei. Er ikke så aktiv her inne men er inne og leser hele tiden:) vi har ikke prøvd med el tester men hatt sex annenhver dag. Har forventet mens på lørdag men i dag så har jeg hatt litt brun utflod.. Veldig lite men jeg har sett det tydelig på papiret når jeg har vært på toalettet.. Er dette en festeblødning tro ? Når kan jeg teste da?

Prøv å test på onsdag ;) burde vente til da om du vil teste tidlig! Har mindre andre ikm på lørdag(ish) jeg og!

Tok en test for en time siden.. Rfsu, men synes sen ene streken var så rar.. Hva tror dere?? Ser ut som det er noe gLt med testen ?? Hmm.. Kan fort bli litt rar i hodet av dette

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    593,5 KB · Visninger: 1.270
  • image.jpg
    image.jpg
    422,1 KB · Visninger: 340
jeg fikk festeblødning 10 dpo og testet noen timer etter positivt:) ser jo ut som det er mer enn 1 strek der;) test igjen i morgen:)

Ja tok en test tidligere og den negativ:( så da er det bare og vente på at tr skal komme..

Synes jeg ser en svaaaak strek der ? Den synes bedre i virkeligheten, men den er svak.. Kom med en gang men ble litt tidligere etter at tiden gikk ut.. Er det en skyggestrek?

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    515,5 KB · Visninger: 239
gratulerer:)

Back
Topp