er det feil av meg..?

Dollface

Forumet er livet
VIP
På scrapperommet mitt har vi en gjesteseng (90*200), en expedit  bokhylle, to lave bokhyller og 210 cm ca med benkplass.. og en liten kommode på hjul..

den senga er LITT i veien.. for jeg får det ikke helt som jeg vil her.. men jeg tror kanskje noen dør en lang og smertefull død om jeg setter den ut i stua i 2.etg..... bare noe jeg tror altså.. [:-]

men.. i stua oppe kommer altså trappa opp, og der er det jo sånn "gjerde" som det alltid er på toppen av svingtrapper.. er det veldig feil av meg å bare flytte den ene lave bokhylla ut foran der?  Den matcher i fargen med alt annet i stua, og er jeg skikkelig heldig legger ikke gubben merke til det en gang.. [8|]

dagens dillemma.. ta seg til rette, eller avfinne seg med å ikke være fornøyd med hulen sin... [:-]

ta bokhylla ut i stua[:D] Så får du det som du vil, og mannen legge GANSKE sikkert ikkje merke til det![8D][:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Hmm...om det ikke plager noen, ville jeg nok ha flytta den ja [8D] Iallefall bare for å se om gubben la merke til det, hehe [8D][8D]

Hulen din skal være slik du vil ha den, eller??? [:D][:D]
hulen skal være som jeg vil ha den ja [8D]
og fjerner jeg den ene lave hylla, kan jeg legge expediten på langs også.. og da får jeg det ENDA mer som jeg vil ha det..
*tar på seg musklene* [:D]

ORIGINAL: thejohan

Jeg hadde flytta bokhylla før senga iallefall.
Ei seng på stua er liksom ikke heeeelt min stil.. Ser bare malplasert ut i mine øyne!

Går bokhylla over rekkverket liksom? Er den høyere?
nope.. de stengene går inn i en bjelke på toppen, og akkurat der bjelke og stenger møtes - så høy er bokhylla.. så da kan jeg ha noe oppå bokhylla og uten fare for at det ramler ned... [:D]

Jeg hadde flytat den og sett om han i hele tatt merka det.. [8D]
Det hadde nok nemlig ikke min gjort.. [:D]

om du skal ha senga i stua, så gjør den om til en snasen dag-seng med masse tepper og puter oppi:)

ORIGINAL: lykkeligemeg

om du skal ha senga i stua, så gjør den om til en snasen dag-seng med masse tepper og puter oppi:)
det var mest ment som en spøk altså.. [:D]  er ikke plass uansett der ute.. vi har liksom en overdimensjonert hjørnesofa der.. *drømmer om å bytte den ut med en liten søt en*

men nå er hylla ute.. og mitt første hardtslående argument for at den bør stå der, er at den er fylt med skolebøker og dermed gir den meg baaaaaad baaaaaaaad wibes!!! [>:] Går utover mitt kreative indre assa... [:-]

Back
Topp