Er det farlig?

Og du... De smileyene du putter bak hver eneste stygge setning du skriver gjør ikke ordene foran noe bedre. Så du trenger ikke bruke energi på det.

[:'(]

ORIGINAL: [Frk.K]

[:'(] selv...[;)]

ORIGINAL: Lissyjane

Nå skal jeg sitte meg ned å analysere denne smileyen for å se om du brukte den på riktig sted og om du brukte nok energi på den[;)] Er tilbake om ti minutter og da bør du forberede deg på en smekk[;)]

Haha[:D][:D]
Æ sett ræva fram og drar ned buksa!!

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

?

[8|]

?

[8|]

[:-]

Jeg vil tro at tråstarter blir rimelig imponert over alle de fornuftige svarene hun har fått av oss i denne tråden.
At dere gidder.[:'(]

dødd ikke da eg som "dum" tenåring tattovert meg me kulepenn blekk... men eg va vell veldi heldi som ikke fekk nå blodforgiftning ;P

Jeg HÅPER det ikke er farlig, for min verson av å bli pjusket på er at sambo tegner på meg med kulepenn. Syntes det er så godt.
Og det er ingenting annet som kan erstatte det, så da blir jeg pjuskefri om det er farlig. [8|]

ORIGINAL: Lille Rosin

Jeg vil tro at tråstarter blir rimelig imponert over alle de fornuftige svarene hun har fått av oss i denne tråden.

helt utrolig...

De har vel ikke så mye annet spennende i livet akkurat nå.. [;)]

ORIGINAL: Fragle

Det stemmer![:)]

Jeg har forøvrig sagt unnskyld til trådstarter for å ha ødelagt tråden.

Dere gjør forøvrig ikke så mye nyttig for tråden med innleggene deres heller.[8D]

ORIGINAL: fairy

ORIGINAL: Fragle

Det stemmer![:)]

Jeg har forøvrig sagt unnskyld til trådstarter for å ha ødelagt tråden.

Dere gjør forøvrig ikke så mye nyttig for tråden med innleggene deres heller.[8D]

Og jeg vil bare si at selv om tråden ble dratt langt, har jeg hele veien vært enig med deg! [;)]

Åj[8|]

Lang tråd gitt..

Men..grunnen til at æ spurte var at æ tenkte om det var noen som visste sikkert at det er farlig..for æ har latt ungan skrive på ryggen min[&:]
Her inne bruke d å være oppegående damer med henvisninger til dokumentasjon på nesten alt man spør om.

Blodforgiftning vet æ litt om..og så vidt meg bekjent så har æ ikke hørt om så mange tilfeller av blodforgiftning pga kulepenn skrivin på huden.
På åpne sår går d jo ikke an å skrive engang, så d trur æ ikke et reelt problem..

Back
Topp