Er det farlig....?

Blåmann

Elsker forumet
Vet jeg er litt hysterisk, men som signaturen min viser, har jeg litt grunn til å være det føler jeg.... Lurer så fælt på hva man bør styre unna av fysisk aktivitet hvis man mistenker graviditet?
Jeg klarer ikke å være i ro, så jeg styrer alltid med et eller annet; tungt husarbeid, hagearbeid med tunge trillebårer, flytter store planter med spade og og hakke, bærer fulle vaskebøtter og handleposer.....

Jeg er midt mellom el og tr nå i midt første inseminasjonsforsøk og kjenner at jeg blir øm i magen hvis jeg tar i mye. Hvor går grensen? Går den ved gulvvask eller steinbæring?

Nå sitter jeg med gullende rent hus og fresh hage - og skikkelig dårlig samvittighet

hovedregelen er vel at du skal kunne gjøre det du pleier å gjøre men ikke begynne med mer eller ny trening.
steinbæring og annen løfting ville jeg holt meg unna uansett, viss jeg ikke måtte. men er du nervøs. så kan vel mannen ta husvasken er periode? han er vel like opptatt som deg om at dette skal gå bra[:)]

lykke til uansett

det er lite som er farlig sååå tidlig:)

krysser fingrene for deg[:D][:D]

man blir råda til å holde seg unna hardt arbeid og tunge løft hvis man er i risikosonen for å miste. jeg ville nok følt de råda!

Takk for svar, vet jeg er hysterisk og det er veldig tidlig, men jeg sitter mye med mine egne tanker som bare kverner og kverner uten stopp, og da tenker jeg mye på alt som kan gå galt istedet for alt som kan gå bra....

Da er det greit å bare få et par andre synspunkt på ting, slik at jeg kan få tankene på rett kjøl igjen. Litt mindre dårlig samvittighet nå, tusen takk[:)]

( men det blir ikke noe mer steinbæring og trillbårkjøring på en stund nå allikevel, kjenner jeg )

Back
Topp